Oproken achterband

Oproken versleten band????

  • Cool

    Stemmen: 10 9,6%
  • Onzinnig

    Stemmen: 11 10,6%
  • Slecht voor motor

    Stemmen: 16 15,4%
  • Kinderachtig

    Stemmen: 3 2,9%
  • Gewoon lachen

    Stemmen: 64 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    104
Heb het zelf nooit gedaan.... maar de vorige eigenaar van mijn vorige motor blijkbaar wel... er zat genoeg rubber aan de binnenkant van het achterspatbord B| .

Die troep zat er nog steeds toen ik hem weg deed.
 
hoi oma!!

toen ik die van mij oprookte!

full
 
Is al even geleden, maar toch leuk.
Jammer van de camera-positie, zo staat de rook er niet zo mooi op..
(afbeelding is screenshot van film)

full
 
heb ik ook een keertje gedaan voor de kroeg met een fireblade. bt56 erop (was nog 80% ) en ff rubberen en doorschakelen tot zijn 6 voluit.... conclusie band letterlijk in 2en, ketting helemaal verrot, a-wiel lager stuk, veer niet meer schoon te krijgen, undertail stuk, nieuwe kentekenplaat nodig (was niet meer schoon te krijgen), velg bekrast.... hoop centjes om ff de stoere man uit te hangen maar het stond echt blauw en asfalt was echt een kuiltje. daarom deze jongen doet NOOIT meer een burnout met zijn supersport, alleen met de sm
 
hoop centjes om ff de stoere man uit te hangen

is dit dan de enige reden ?

zal best naief klinken maar ik snap dus echt niet wat iemand beweegt om zo met zn motor bezig te zijn
 
zonde van zo een bandje hoor.
als er maar geen stalen koordlagen in zitten


het komt vaak spontaan.
zeg maar als een zaadlozing bij opwindende vrouwelijke aanraking.
je kunt er niets tegen doen.
wel even doorgaan zodat je 2 helften over houdt.

en des nachts
probeer je de geur te evenaren
met tien rubbers om je..........
tot ze in tweeen splijt.
 
heb ik ook een keertje gedaan voor de kroeg met een fireblade. bt56 erop (was nog 80% ) en ff rubberen en doorschakelen tot zijn 6 voluit.... conclusie band letterlijk in 2en, ketting helemaal verrot, a-wiel lager stuk, veer niet meer schoon te krijgen, undertail stuk, nieuwe kentekenplaat nodig (was niet meer schoon te krijgen), velg bekrast.... hoop centjes om ff de stoere man uit te hangen maar het stond echt blauw en asfalt was echt een kuiltje. daarom deze jongen doet NOOIT meer een burnout met zijn supersport, alleen met de sm
Lijkt me dan ook niet bijster slim om 'm naar 6 door te schakelen. Rook heb je in 1 al.

En zo gaat hij een stuk langer mee...en je motor eveneens. Ging het erom de band in tweeën te krijgen dan kan dat ook in één, maar duurt het gewoon wat langer. Is ook niks mis mee, toch?
 
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe doe je nou eigenlijk?
Het lijkt mij een kwestie van voorem in een beetje gas en dan de koppeling laten komen. Of heb ik het nu mis?
 
helemaal correct??????

koppeling op laten komen verfikt je de hele koppeling als je dat te langzaam doet!


hey Ivan,

Dat van die koppeling dat had ik al wel door, kan me nog een filmpje herrineren van iemand hier op het forum die dat even vergeten was en hem dus vast bleef houden. die kon gelijk zijn platen ook laten vervangen :P
 
Voor alles is een eerste keer
dus ook voor een burn-out

Ga naar een rustige plek
zorg dat het voorwiel op een schoon stuk asfalt staat
Hoe vuiler het asfalt achter hoe makkelijker
liever niet op grove klinkers dat vreet jouw band te snel op

zet m in 1
laat koppeling rustig opkomen bij 5000 toeren
motoren met laag vermogen meer toeren
zodra het achterwiel draait.....

met de rechterhand de rookintensiteit bepalen



Koop aandelen Pirelli of Michellin
 
Terug
Bovenaan Onderaan