opstapdag juniorcup/Vobis



jaja maikiej ik weet het dat pak is lelijk maar binnenkort haal ik een nieuwe :P

hier wat fotos


Zo zie ik eruit op me eige moterrr *O*


Ik ga sparen voor de licentie en volgend jaar word het vlammen :] dus deze dag is weldegelijk nuttig geweest voor mij.
 
Laatst bewerkt:
eey allemaal

ik ben niet vaak op motor-forum anders had al eerder gesproken hoor, maar ik was er ook. Reed ook in de Vobis Cup, groep E. Jammer van het weer trouwens, kom beter vandaag zijn. Na de opstapdag wist ik het zeker, ik wil ook racen!!
En zo snel mogelijk trouwens.

erwin #52
 
Hallo jongens,
Ik ben hier niet zo vaak op het forum, dus zal me even voorstellen. Ik ben joop timmer, 18 jaar oud, en heb 3 jaar supermotard geraced bij de SOBW. Ik heb mijn derbi racer te koop staan, en wil volgend jaar deelnemen aan de Vobis cup. Ik heb ook deelgenomen aan de opstapdag. Erg jammer van het weer.Ondanks dat heb ik toch even kunnen rijden op een cupracer. Het is wel even wennen dat ik nu 80 pk onder men kont had en normaal 16pk. Ik had ook zeer slecht grip, maar een beetje glijden hoort erbij. Ik hoop dat ik op tijd het geld bij elkaar heb, en dan zien jullie me hopelijk verschijnen aan de start van de eerste race voor de suzuki sv650 cuprace.

Groeten Joop
 
tja das de keerzijde van al dat gerace, het is niet te betalen '(
Datzelfde geld voor gewoon op de weg rijden,
benzine prijzen gaan alleen maar omhoog
en de rest gaat ook jaarlijks omhoog, maar mijn salaris, ho maar! :(
[/zeur modes]
Sja alle hobbies zijn duur...
Maarja om alleen de motor te fixen zou ik al meer dan 2 jaar moeten werken en zon beetje alles sparen, dat gaat SilenT niet trekken!
 
Michael kon niet tanken ;)
Enneh, jij doet volgend jaar dus ook Junior Cup? :)

Joop Timmer, reed je in groep A?

ja hoogstwaarschijnlijk gaat het wel lukken, heb alleen geen ondersteunende ouders achter me '( ze hebben liever dat ik niet ga racen, maar ik heb het plan al jaren en nu kan het er eindelijk eens van komen!! :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan