opstapdag juniorcup/Vobis

Alleen met het uitzoeken daarvan ben je waarschijnlijk 2 weken druk. Zoals in de briefing duidelijk vermeld werd. Racen is geen sport als voetbal of tennis, racen daar moet je voor gaan en veel voor opgeven. Het kost veel inspanning en tijd. Dus als je begint met racen, kom je daar eigelijk al achter met het uitzoeken van de kosten :) Sponsoren zoeken is echter nog een veel groter probleem waar ik binnenkort ook weer mee te maken krijg. Alleen na 1000 keer afgebekt te zijn, maar je toch je centen voorelkaar hebt is het je wel waard geweest als je de eerste race aan de start staat.
 
Alleen met het uitzoeken daarvan ben je waarschijnlijk 2 weken druk. Zoals in de briefing duidelijk vermeld werd. Racen is geen sport als voetbal of tennis, racen daar moet je voor gaan en veel voor opgeven. Het kost veel inspanning en tijd. Dus als je begint met racen, kom je daar eigelijk al achter met het uitzoeken van de kosten :) Sponsoren zoeken is echter nog een veel groter probleem waar ik binnenkort ook weer mee te maken krijg. Alleen na 1000 keer afgebekt te zijn, maar je toch je centen voorelkaar hebt is het je wel waard geweest als je de eerste race aan de start staat.

Mooi verhaal, maar waar moet je ongeveer aan denken was m`n vraag! :)
 
Dat roze pak is TE cool :} hebbuhhh

05-09-051.jpg
 
Kopuh !? neej hebbuh zeg ik toch :+ denk je echt dat daar nog iemand geld voor gaat even ;) .. wil um wel ruilen tegen een blauw/wit/rode :)


k bedoelde het ook nie serieus :9

nee laat maar ik ga een wat duurdere kopen volgend voorjaar denk
 
Dat roze pak is TE cool :} hebbuhhh

(Afbeelding)


zo dan: als je 40 euro overmaakt op me rekening mag je hem HEBBEN!! :W
alle gekheid op een stokkie ik had dat pak gekocht om tijdelijk iets tehebben. Er zit niet echt super bescherming in dus ik moet wat beters gaan zoeken volgend jaar, iemand nog iets moois in de aanbieding? max 250 euries ;)
 
late reactie van mijn kant maar ik zelf heb de laatste C sessie kunnen mee rijden op nummer 8 vobis.

al vond ik de grip van de SC toch echt belabberd in regen.

maar ondanks dat vermaakte ik me prima
 
....al vond ik de grip van de SC toch echt belabberd in regen.
De grip van de Diablo's onder de SVtjes in de regen is echt bedroefend.... Zeker als het echt ZEIKNAT is!
Supercorsa's zullen het waarschijnlijk nog beter doen, die worden tenminste nog een klein beetje warm!
 
De grip van de Diablo's onder de SVtjes in de regen is echt bedroefend.... Zeker als het echt ZEIKNAT is!
Supercorsa's zullen het waarschijnlijk nog beter doen, die worden tenminste nog een klein beetje warm!
:^ Could not agree more ;)
 


hmmmm, ik wist niet beter dan SC's maar goed fouten kunnen gemaakt worden.

des ondanks voelde ze niet vertrouwd aan, snap nu waar jij in de regen soms niet voor uit te branden was :+ O-)

met de bridgestone's die ik onder mijn eigen motor heb liggen durf ik veel meer mee te doen
 
de nieuwe Ullie kondigt zich ook aan in de SV-Cup?
De beste Joost lag er in zijn eerste sessie al bijna een paar keer af (Meeuwenmeer door het gras, Nationale rechtdoor, GT uitkomen bijna highsider), dus ja, wat dat betreft de nieuwe Ulli. :P
 
kan je nog zoon mooie wheelie doen, als jij nergens last van had deed je toch iets niet goed ;) was jij btw niet die jongen van de F groep waar ik ook bij reed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan