Ik ben benieuwd wat jullie mij als advies gaan geven, ik voel me namelijk een beetje genaaid, maar misschien vinden jullie dit wel normaal......
Ik heb afgelopen maandag motoplus (abboland) gebeld,om mijn abonnement op te zeggen.
Ik vroeg dus per wanneer ik dan van het abb af kon, en dat was een opzegtermijn van 4 weken,prima,ik opgezegd, niks aan de hand.
Wat mijn fout was was dat ik niet om een schriftelijke bevestiging vroeg, maar okay....
Vanmorgen word er een jaar abb van mijn rekening afgeschreven,ik dus teruggeboekt,en even gebeld.
Geen probleem volgens de vrouw, was fout gegaan, ik zou een nwe deel factuur krijgen.
Meteen daarachteraan krijg ik een mail,met opzegbevestiging, en de rekening, en die rekening die stuit mij enorm tegen de borst.
2 nummers , a 3.95 en 6.00 administratie kosten.
Ik dus gebeld,dat ik dat vreemd vind, zegt die vrouw dat dat komt omdat als ik mijn abb opzeg ik buiten de korting val,en dus de losse prijs moet betalen.
Opeens was volgens mevrouw de verbinding slecht, en er werd opgehangen.
Ik uiteraard weer terug gebeld, maar er was niks meer te regelen, ik moet gewoon 14.- betalen voor de laatste 2 nummers,omdat zoals ik net zei de korting stopt.
Ik heb gezegd dat ik die nummers dan niet hoef,maar dat kon niet, want ik had een opzegtermijn.
Dus mijn antwoord was dat ik idd een verbintenis heb aan motoplus, maar wel voor die prijs,en niet voor de losse nummer prijs, maar mevrouw vond van niet, en ook zij wenste niet verder te praten.
Wat een #$%%£×##$ bedrijf is dat motoplus zeg.
Maak ik me nou voor niks druk, of kan dit gewoon echt niet?
Wat zouden jullie doen?
Ik heb afgelopen maandag motoplus (abboland) gebeld,om mijn abonnement op te zeggen.
Ik vroeg dus per wanneer ik dan van het abb af kon, en dat was een opzegtermijn van 4 weken,prima,ik opgezegd, niks aan de hand.
Wat mijn fout was was dat ik niet om een schriftelijke bevestiging vroeg, maar okay....
Vanmorgen word er een jaar abb van mijn rekening afgeschreven,ik dus teruggeboekt,en even gebeld.
Geen probleem volgens de vrouw, was fout gegaan, ik zou een nwe deel factuur krijgen.
Meteen daarachteraan krijg ik een mail,met opzegbevestiging, en de rekening, en die rekening die stuit mij enorm tegen de borst.
2 nummers , a 3.95 en 6.00 administratie kosten.
Ik dus gebeld,dat ik dat vreemd vind, zegt die vrouw dat dat komt omdat als ik mijn abb opzeg ik buiten de korting val,en dus de losse prijs moet betalen.
Opeens was volgens mevrouw de verbinding slecht, en er werd opgehangen.
Ik uiteraard weer terug gebeld, maar er was niks meer te regelen, ik moet gewoon 14.- betalen voor de laatste 2 nummers,omdat zoals ik net zei de korting stopt.
Ik heb gezegd dat ik die nummers dan niet hoef,maar dat kon niet, want ik had een opzegtermijn.
Dus mijn antwoord was dat ik idd een verbintenis heb aan motoplus, maar wel voor die prijs,en niet voor de losse nummer prijs, maar mevrouw vond van niet, en ook zij wenste niet verder te praten.
Wat een #$%%£×##$ bedrijf is dat motoplus zeg.
Maak ik me nou voor niks druk, of kan dit gewoon echt niet?
Wat zouden jullie doen?