oude brikken twin machine's

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
Zo, toch maar een topic gestart of er nog meer mensen zijn, die de honda twin DOHC of SOHC als absolute favoriet hebben ??
Ik wil wel eens weten of er veel meer bvb 360-450-250-500 twinners zijn ??
Ik ben een CB450 aan het restaureren en een CB450 cafe-racer-stijl aan het maken en ben wel benieuwd of er nog meer mensen gek zijn op deze dingen ??? Dus voor alle inspiratie: ik hoor en zie het hier graag tegemoet !!
Eind september gaan we (er zijn al 8 mensen) een TWIN-TOUR voor oude brikkers rijden (die we zelf gaan uitstippelen) in omgeving Utrecht starten we !!
Dus Yamaha's, Kawa's..Honda's..en alles wat maar oud-brik-en bonkt: Hou het topic in de gaten !!
 
full


Ik moet er nog wel wat aan doen O-)
 
Als 750 cc niet Japanse twin ook mag kom ik er wel even bij denderen als ik vrij ben. :)
 
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef BackFire het volgende:
Ik zelf zij de gek, ben nog steeds zeer blij met mijn cb250 twin uit 1973 (Afbeelding)
Oeh, mijn tweede motorfietsje, toen ik 18 was ( zo rond de Middeleeuwen was dat ), gekocht in 3 kratten voor 1 Gulden ( oude munteenheid ) per cc.

( nu volgt een Yorin dagquiz:...............Hoeveel gulden was dit:
a. 100,- Gulden?
b: 250,- Gulden of
c: 500,- Gulden ???? ;) )
 
Oeh, mijn tweede motorfietsje, toen ik 18 was ( zo rond de Middeleeuwen was dat ), gekocht in 3 kratten voor 1 Gulden ( oude munteenheid ) per cc.

( nu volgt een Yorin dagquiz:...............Hoeveel gulden was dit:
a. 100,- Gulden?
b: 250,- Gulden of
c: 500,- Gulden ???? ;) )
Op uw 18 jarige leeftijd betaalde we nog gewoon in florijnen. Die rare gulden kwam veel later. We mochten wel de FL aanduiding houden. Begin van aftakeling Ridder Max ? :P
Maar knap duur zoveel geld voor 3 kratten onderdelen in 1976 :+
Was meestal 3 kratten met gerste nat voor 3 kratten ijzer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan