over ngk bougies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een standaard antwoord gekregen. Maar NGK kan ook niet anders. Je vraagt of eist namelijk niets. Ik zou het hele verhaal afgesloten hebben met: "naar mijn mening zijn 2 van de 4 bougies defect en daarom verzoek ik u mij 2 (of liefst 4) nieuwe bougies te doen toekomen."

Daar kan je dan nog aan toevoegen dat je je huidige 4 bougies graag terugstuurt voor onderzoek.

Maar dan nog steeds denk ik niet dat NGK er veel mee kan. Deze e-mail had je m.i. moeten sturen aan de partij die je de bougies verkocht heeft. Dan mogen zij het verder uitzoeken met NGK.
 
Jij hebt idd niks met NGK te maken, maar met de verkoper van de bougie's. Maar dan nog, ik denk dat je geen nieuwe krijgt ;)
 
mensen hoe het werkt weten we allemaal , maar waar ik het meest pissig over ben is dat men denkt dat we allemaal achterlijk zijn en dat men daar denk krijg de ~@!@#$#$#$@##%%%%^&& maar en zeur niet.
ngk kan wel anders, mij bv vragen, mogen wij de defecte bougies kunnen wij ze testen, misschien zit er wel een fabrikasche fout in, gebeurt bij grote auto merken, terugroep acties, en begin nu niet met, we hebben het over bougies, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat men daar denkt, wij zijn groot en jullie bestaan niet.
en ik heb inderdaad wel wat met ngk te maken, zij zijn de producent van de bougies en ik vind dat zij best ,als men gelooft in hun eigen product , best met een voorstel mogen komen
 
wat voor bougie sleutel gebruik je?
maakt dat wat uit dan??
zo een met een rubberen dop aan de binnenkant om het glazuur niet te beschadigen
maat stel er is een stukje galzuur weg hoort zo`n ding gewoon te vonken
ik denk zelf dat de weerstand in de bougie kapot is, maar dat denk ik
 
mensen hoe het werkt weten we allemaal , maar waar ik het meest pissig over ben is dat men denkt dat we allemaal achterlijk zijn en dat men daar denk krijg de ~@!@#$#$#$@##%%%%^&& maar en zeur niet.
ngk kan wel anders, mij bv vragen, mogen wij de defecte bougies kunnen wij ze testen, misschien zit er wel een fabrikasche fout in, gebeurt bij grote auto merken, terugroep acties, en begin nu niet met, we hebben het over bougies, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat men daar denkt, wij zijn groot en jullie bestaan niet.
en ik heb inderdaad wel wat met ngk te maken, zij zijn de producent van de bougies en ik vind dat zij best ,als men gelooft in hun eigen product , best met een voorstel mogen komen
tja, ik monteer nu 30 jaar ngk bougies en ik schat dat ik er iets van 20.000 gemonteerd heb, maar nieuwe bougies die niet goed waren kan ik me niet eens herinneren.
 
Hm, volgens uw product zoeker hoort er in de motor cr8 en ik heb cr9
Geen poot om op te staan dus, juridisch gesproken en juristen zijn nu eenmaal mierenneukers.
Als je deze gekocht had, NGK CR8EH9, had je dat mailtje niet hoeven te sturen.
 
mensen hoe het werkt weten we allemaal , maar waar ik het meest pissig over ben is dat men denkt dat we allemaal achterlijk zijn en dat men daar denk krijg de ~@!@#$#$#$@##%%%%^&& maar en zeur niet.
ngk kan wel anders, mij bv vragen, mogen wij de defecte bougies kunnen wij ze testen, misschien zit er wel een fabrikasche fout in, gebeurt bij grote auto merken, terugroep acties, en begin nu niet met, we hebben het over bougies, daar gaat het niet om.
het gaat erom dat men daar denkt, wij zijn groot en jullie bestaan niet.
en ik heb inderdaad wel wat met ngk te maken, zij zijn de producent van de bougies en ik vind dat zij best ,als men gelooft in hun eigen product , best met een voorstel mogen komen

Gewoon de JUISTE bougies er in draaien. En als je er anderen indraait niet zeiken als je motor het niet doet.
En ook niet denken dat je een paar bougies gratis en voor niks kan scoren want zo werkt dat niet. Je hebt er per slot van rekening ZELF de verkeerde gekocht. Dus die 4x €10.20 kan je gevoeglijk op je buik schrijven.
Goeie leer voor de volgende keer.
 
Ok tip van flip.. op bougie's staat geen productie datum..
Dus , bij je volgende beurtje koop je 4 nieuwe..
duwt de * nieuwe/kapotte* in het doosje.. en brengt deze weer met verse bon terug.

- klaar - ( wel zelfde typen natuurlijk, want dat staat er WEL op )

Strikt gezien mag t niet, maar de kapotte zijn *onder garantie* terug, en betaald had je ze toch al..
 
Heb ook wel eens iridium bougies gemonteerd in een fiets, niet lang plezier van gehad omdat de carbs blijkbaar niet helemaal jofel waren. Met ''gewone'' bougies waren er minder problemen. Heb nooit de gedachte gehad dit naar NGK terug te koppelen. Gewoon de carbs in orde gemaakt. Nou ja, laten maken eigenlijk. Door iemand in Weert..
Denk dus dat je fiets gewoon niet in orde is, kan NGK weinig tot niets mee.
 
het zal wel aan mij liggen maar:
Gewoon de JUISTE bougies er in draaien. En als je er anderen indraait niet zeiken als je motor het niet doet.
dit waren gewoon de goeie bougies, wel voor de winter word de boel wat sneller warmer daarom 9 ipv 8 dus als je iets schreeuwt weet dan waarover je begint.
en ik loop zeker niet te zeiken over nieuwe voor niks, ik heb het daar niet eens over gehad.
er zou gewoon een foute of slechte partij tussen kunnen zitten , zou toch kunnen
qoute:




Ik zou ook wel willen weten waarom die 2 bougies het niet (goed) doen.
nou daar gaat het me om
 
Er is een beste markt in namaak NGK bougies. Er is zelfs een site van NGK aan geweid, recognising counterfeit NGK plugs.
Ik heb IX laser Iridium (Ongeveer het zelfde als IX iridium) in zowel motor als auto en het werkt top bij mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan