Overall waterproof

HappyHonda

Rookie
Donateur
6 jun 2021
21
18
Ben op zoek naar een waterproof overall, je hebt gewerkt even pak aan over je werkkleding en hup naar huis
 
Ik ken het niet als overall (al zal het vast wel ergens bestaan), maar een soortgelijk idee is een overbroek? Als je dat combineert met je normale motorjas ben je volgens mij ook makkelijk en snel omgekleed, nog flexibeler en waarschijnlijk goedkoper uit.

Ik heb er zelf overigens geen ervaring mee!
 
@BurgerKing en ik hebben jouw vraag klaarblijkelijk anders geïnterpreteerd. Als het je echt puur en alleen om waterdichtheid gaat dan zijn er idd legio regenoverall's te vinden, waarschijnlijk zelfs al bij je plaatselijke fietswinkel. Maar deze bieden natuurlijk praktisch nul bescherming bij een onverhoopt ongeval.

Zo'n overbroek moet je meer zien als een vervanger van je reguliere motorbroek, dus wel enigszins slijtvast, uitgerust met protectoren, etc.
 
Deze ooit gekocht bij RAD.EU voor nog geen 7 tientjes. 2 x gebruikt in een heftige stortbui: 100% waterdicht!

*edit, zie ook dat hij hierboven in de link bij Louis te koop is.

Schermafbeelding 2023-07-16 om 12.58.45.png
 
Revi't pacific pacific H2O is een fijne. Makkelijke instap en al sinds jaar en dag geen druppel binnengelaten. (ik heb nog steeds versie 1)
Nu ik alleen maar goretex kleding heb gebruik ik hem voor op de fiets. 👍

1689504954923.png
 
Qua regenkleding, vorig jaar bij Louis in oostenrijk de fastway rain basic 201 gekocht. (Iets met mooi weer op de motor stappen een andere vallei in rijden en.. de rest mag u invullen)