Paasweekend 30 & 31 maart & 1 april

Als ik m'n nieuwe knippers deze week nog krijg dan kun je mij van het weekend zeker wel ergens in den lande op de weg tegenkomen met de brommert.

Zaterdag btw ff een andere demper halen. Nu alleen hopen dat ie wel past :? Is nl. een 2de handsje en is normaal gesproken voor een CBR 600 F uit 99 > Volgens de dealer is het met wat hobbiën wel te doen. Ok dan... :)
 
Ik ga wel rijden, maar heb nog geen enkel idee wanneer / hoe laat. Hangt voornamelijk af van de sociale familie verplichtingen. :(
 
Nou, ik wil in principe wel, maar ik zeg het maar
niet al te hard op...de planning was ook dat ik
er 23-3 zou zijn...


Zou trouwens wel goed zijn, met wat motorrijders
rondrijden...zit sinds mijn crash toch wel
met dichtgeknepen billen in de bocht.. :(

Ik hoor wel wat het worden gaat...ik heb vrij iig
PAASVAKANTIE!!!

Einde stage.. :)
 
Zaterdag(middag) ga k even op wheelieplek op rotondes rotzooien en daarna even hoevelaken....


Off-topic
Daniel, nog gefeli met je ontmaagding van afgelopen zaterdag...
 
Zaterdag(middag) ga k even op wheelieplek op rotondes rotzooien en daarna even hoevelaken....


Off-topic
Daniel, nog gefeli met je ontmaagding van afgelopen zaterdag...

Ik zag trouwens dat je je motor bij Rebel, Ermelo gekocht had. Is toevallig mijn eerste dealer (kom zelf uit die contreien).
 
Paar rondjes Hoevelaken, binnendoor naar Harderwijk, uitsmijtertje, terug naar Hoevelaken en dan ff een plekkie zoeken om een paar lekkere wheelies te trekken DAT lijkt me wel wat
 
Morgen op zoek naar een nieuwe helm (termaat of safe... als safe hem hebt maandag met korting ophalen), plus veel dijken rijden. Ook effe naar ressen. Rustig rijden op therapeutische basis (tenslotte ook inrijden, dus wel niet te hoog in toeren) terwijl het niet druk is waarschijnlijk.

Rest van het weekend zorgen dat de duizend km gehaald wordt (veel binnendoor). Zal wel geen probleem zijn :9 . Gisteren effe 3 uurtjes gereden (alleen 's middags) dus ik krijg de smaak wel weer te pakken, helemaal met dit weer (vandaag helaas werken :( )
 
yessssssssss, gister mijn voorpoot opgehaald en nog ff andere ketting en tandwielen erop gegooid (2 tandjes groter achter is wel goed te merken)

vandaag al lekker met de motor naar het werk geweest en nu heb ik weekeind :]
 
Zijn er al plannen voor een M-F meeting of gaat iedereen apart rijden of hoe zit dat :?
Vind het een beetje onduidelijk.
 
Verhuizen, dus: inpakken, inpakken, inpakken, schilderen, rijden met de vrachtwagen, schilderen, zooi weggooien ( wat verzamel je een hoop zooi in een paar jaar ), rijden met de vrachtwagen, schilderen, uitpakken, uitpakken, uitpakken............VMax naar nieuwe huis, Cora's Shadow naar het nieuwe huis..........koffie en sigaar als alles klaar is.
Geen rondritjes op de brommert voor mij met dit mooie weer helaas.
 
ik ben jammer genoeg ook niet van de partij
rotz.gif


ik ga naar e.o.a. huisje in noorbeek...ligt onder maastricht...ff gezellig naar schoonouders ...op bezoek...
djsmile.gif


dus voor mij geen motor dit mooie weekend...
smiliechicken.gif


duss....
 
Verhuizen, dus: inpakken, inpakken, inpakken, schilderen, rijden met de vrachtwagen, schilderen, zooi weggooien ( wat verzamel je een hoop zooi in een paar jaar ), rijden met de vrachtwagen, schilderen, uitpakken, uitpakken, uitpakken............VMax naar nieuwe huis, Cora's Shadow naar het nieuwe huis..........koffie en sigaar als alles klaar is.
Geen rondritjes op de brommert voor mij met dit mooie weer helaas.
Niet te veel weggooien he Max :?
Khad zelf een aanhangertje of 4 weggegooit en der zitten achteraf gezien toch nog wel wat dingen bij die ik had kunnen gebruiken...
 
Op vrijdag 29 maart 2002 13:17 schreef nitromax het volgende:
Verhuizen, dus: inpakken, inpakken, inpakken, schilderen, rijden met de vrachtwagen, schilderen, zooi weggooien ( wat verzamel je een hoop zooi in een paar jaar ), rijden met de vrachtwagen, schilderen, uitpakken, uitpakken, uitpakken............VMax naar nieuwe huis, Cora's Shadow naar het nieuwe huis..........koffie en sigaar als alles klaar is.
Geen rondritjes op de brommert voor mij met dit mooie weer helaas.

Incl. omweg van +/- 20 kilometer :? :9

Op vrijdag 29 maart 2002 14:16 schreef nitromax het volgende:Sssssstt, straks hoort Cora je ;)

Juist! stilhouden en zoveel mogelijk wegsmijten. D'r komt snel genoeg weer nieuwe zooi voor in de plaats. Als je dan toch zooi hebt, kan het maar beter nieuwe zooi zijn *D
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 29 maart 2002 14:18 schreef Ryser het volgende:Incl. omweg van +/- 20 kilometer :? :9
Ehhhh, eigenlijk hetzelfde commentaar als m'n post boven je ;) 8-)
Oh, en de zooi is allemaal van mij Ryser, ik bewaar werkelijk alles, Cora niets ( behalve 60 paar schoenen, en nee, haar achternaam is niet Marcos ;) )
We hebben de woonruimte nu bijna alles ingepakt, binnenkort de garage nog en daar zie ik toch wel zwaar tegenop. Ik wil ook daar niets van weggooien, maar zal qua ruimte toch wel moeten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zaterdagochtend denk ik richting hoevelaken. Moet nog even inrijden. Is 'de wheelieplaats' daar ook in de buurt? dan kom ik ook als iemand me verteld waar ik moet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan