Paasweekend 30 & 31 maart & 1 april

Tuurlijk, jij mag ook mee... nu gaat het allemaal nog niet zo snel ( kan ik het tenminste ook bij houden :P )

John, zal jij je wel eenzaam voelen tussen die R1tjes })
 
SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :}

Heeft alles standaard ;)
Zelfs valdoppen })
 
Wat, wat, wat, gaan we maandag rijden, wat zijn de plannen??

En wat is nu de complete story van Max zijn bike?
 
Wat, wat, wat, gaan we maandag rijden, wat zijn de plannen??

En wat is nu de complete story van Max zijn bike?
Ik verwacht dat Max en/of Mar1tin dadelijk het verhaal wel vertellen...
Maar ik zal vast een tipje oplichten.
Max heeft vorig weekend, zoals bekend, zijn motorblok in de soep gedraaid ( big-end lager kapot van cilinder 3.)
Vandaag zijn we een ander blok wezen kopen.
Dit is door Mar1tin en Max vanavond nog gemonteerd en dit loopt nu dus weer ( hoorde ik net door de telefoon :P )
Dit andere blok is der mate nieuw dat het nog ingereden moet worden ( heeft pas 600 km gelopen.)
 
Ja, het verhaal van een blok in de prak heb ik gehoord en zelfs het blok zelf ook gehoord, Max had de week ervoor bij mij nieuwe platen erin gezet, ben dus nadat zijn motor in de soep was gelopen nog bij hem geweest, en hebben de koppeling weer los gehaald om zeker te weten dat dat niet het probleem was, toen nog even het blok horen lopen, en jeetje, wat klonk dat verschrikkelijk.
Maar omdat ze precies wisten wat er aan de ahnd was, had ik weer niet verwacht dat die alweer een nieuw blok had gevonden, maar hoor het hele verhaal nog wel.
 
graag gedaan.

Enne wat zijn de plannen voor maandag??

Met select groepje waarvan 2 "inrijdende" R1 rijders een gezamelijk toerritje door het Limburgse landschap waar het gezien de weersverwachting stervens druk zal zijn :(
Maar dat zal de pret niet drukken, zitten zat mooie stukken in :] :] :}
 
Met select groepje waarvan 2 "inrijdende" R1 rijders een gezamelijk toerritje door het Limburgse landschap waar het gezien de weersverwachting stervens druk zal zijn :(
Maar dat zal de pret niet drukken, zitten zat mooie stukken in :] :] :}

Wie, wat, waar, wanneer (hoe laat), waarom :? :? ehhhhhh

Ik ga maar terug naar bed. :(
 
Met select groepje waarvan 2 "inrijdende" R1 rijders een gezamelijk toerritje door het Limburgse landschap waar het gezien de weersverwachting stervens druk zal zijn :(
Maar dat zal de pret niet drukken, zitten zat mooie stukken in :] :] :}

Hoe groot is een 'select' groepje?? :)
 
..Nog iemand die gaat rijden in Limburg.. :?

(behalve ik dan..)

Ik hou het nl. niet meer!! :) :]
Sinds eergisteren een bt010 er onder en nog
een schaamrand van 5cm aan beide kanten en dit
is toch wel het weer om daar wat aan te gaan
werken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan