paddockstand achter: powerplustools of datona

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.066
514
breskens
Ik ben op zoek naar:
- paddockstand voor de voorkant, waarbij je opbokt onderaan de vorkpoot .
- paddockstand voor de achterkant, waarbij je opbokt aan de bobbins met een V.

Mocht je nog eentje hebben liggen die weg mag voor weinig, laat het maar weten ;)
 
Laatst bewerkt:
Hmm, loopt niet echt storm :+ Paar op marktplaats gevonden maar die zijn te lui om te verzenden :Z

Daarom toch maar nieuwe kopen, nu twijfel ik tussen de stand van datona en van powerplustools.
Datona:
Datona-DT-57108-Aluminium-paddockstand-voor-achter.jpg

PPT:
image.php


Iemand ervaring? Met het type van PPT ben ik bekend, die van Datona heeft een hoog star-wars gehalte :P . Kosten beiden 49 euro excl verzenden. Ik heb al de vraag uitgezet hoe hoog ze het wiel opbokken, hoe hoger hoe handiger voor het achterwiel te wisselen lijkt mij. Ik neig naar die van PPT, als daar iets aan kapot gaat (wieltjes) kan je ze nog makkelijk wisselen.
 
Laatst bewerkt:
die valtermoto is denk ik al zo goed als verkocht. Voordeel van die andere is tevens dat je ze in breedte kan verstellen.
 
@ridge . Deze heb ik nu maar dan van ppt, is dezelfde. Is al een topic over, even zoeken op powerplustools. Doet het goed, alleen één die je op bobins zet werkt net iets handiger en kan je makkelijker alleen.
 
Hmm, loopt niet echt storm :+ Paar op marktplaats gevonden maar die zijn te lui om te verzenden :Z

Daarom toch maar nieuwe kopen, nu twijfel ik tussen de stand van datona en van powerplustools.
Datona:
[afbeelding]
PPT:
[afbeelding]

Iemand ervaring? Met het type van PPT ben ik bekend, die van Datona heeft een hoog star-wars gehalte :P . Kosten beiden 49 euro excl verzenden. Ik heb al de vraag uitgezet hoe hoog ze het wiel opbokken, hoe hoger hoe handiger voor het achterwiel te wisselen lijkt mij. Ik neig naar die van PPT, als daar iets aan kapot gaat (wieltjes) kan je ze nog makkelijk wisselen.

Ik heb de alu bokken van datona
ik vind ze echt mooi!!!

mo%20001.jpg


Daar kun je toch uren naar kijken in je schuur!! ;) ;)
 
Ik heb ook de Datona, prima en stevig. Stickers plakken ze er wel slordig op maar who gives a f*ck ;)
 
denk ook dat ik voor de datona ga, die van ppt kan je de breedte niet instellen, of je moet zelf ze op één of andere manier vastzetten. Die van datona kan je wel instellen.

Wat zijn jullie ervaringen met die voorste stand? Staat dat nu stabiel? Vind het er zo gammel uitzien, alsof hij met een duwtje er naast ligt.
 
denk ook dat ik voor de datona ga, die van ppt kan je de breedte niet instellen, of je moet zelf ze op één of andere manier vastzetten. Die van datona kan je wel instellen.

Wat zijn jullie ervaringen met die voorste stand? Staat dat nu stabiel? Vind het er zo gammel uitzien, alsof hij met een duwtje er naast ligt.

Staat echt heel stevig, had ik eerst ook m'n twijfels bij.
Wieltjes zijn gelagerde inline skate wieltjes, dus makkelijker te vervangen dan die "one-of" wieltjes.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze van Datona, alu voor die rode achter, werkt prima. Snel gelevert ook.
En best goedkoop
 
ik heb laatst die alu van datona gehad maar direkt weer terug gebracht, dat ding was helemaal scheef gelast als je daar je motor opzette stond die wel 5 cm uit het lood ! omruilen was geen probleem alleen was die ook scheef (in de winkel ) nu staat de mijne (motor) weer op de rode van powerplustools en heb ik een voorwiel inrijklem van datona erbij staat nu als een huis.

groet
 
Je kan ook voor die van Motolift kijken. Die heb ik voor mijn Street triple R gehaald en zijn ook erg mooi:
bikelift.JPG


En zijn in breedte verstelbaar.
 
Laatst bewerkt:
Die motolift (merk is bike lift ;) ) is alweer meteen 100 euro. Denk dat ik de datona stand voor de achterkant ga proberen. De voorkant wacht ik nog wel even mee, heb al zo'n balhoofdsteun van PPT. Ik zie het wel of alles op de aanhanger past volgende zomer.
 
Laatst bewerkt:
De bikelift had ik voor + achter incl. alle benodigheden (Bobbins, V-adapters en vóór de ongelijke adapter omdat ik een street heb) voor 134 euro dus dat valt nog mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan