Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
..kosten liggen er maar net aan wat je wil, ..heb complete pakkingsets,..maar ook wel losse.. zuigerveren ookw el, ..ligt aan de maat 1e/2e/etc overmaat / ik hoor het wel ! gr rogierdat ligt er aan, heb je ook zuigerveren? ik weet niet of het echt nodig is, maar nu de boel toch uit elkaar ligt ....
Voorlopig heb ik de koppakking en de kleppen deksel pakkingen nodig.
En ook niet onbelangrijk.. wat zijn de kosten?
70.00 is de originele maat.. wel kijken of hij niet ovaal is (geloof me, het zijn rare cilinders !) dus opmeten raad ik je zeeer aan. 70.00 is de enige maat die ik niet heb qua zuigerveren meen ik, zal straks even kijken. !ik heb in de cilinder gemeten en las 70 mm af, is dit mogelijk? ik weet niet of deze ooit al eens is uitgeboord.
hey..heb je het met een schuifmaat gemeten ? of met een binnen/meter (foto)?ik nogmaals gemeten, maar het is en blijft 70.00. , ik heb op drie verschillende plaatsen gemeten.
maar als ik zo eens kijk naar de tellerstand ( als deze nog origineel is) 12317 milles, ben ik ook niet verbaast dat er nog steeds de originele zuigers inzitten
het is beide origineel, alleen zijn het de bouwjaarverschillen die maken dat het schroef of plakwerk is !wat ik trouwens ook eens wil vragen is, op de tank die er opzat voor mijn ongeluk zaten de tankemblemen er op geplakt, nu heb ik een tweedehands tank liggen (met benzinemeter er op!) maar daar dienen de emblemen op geschroeft te worden. wat is origineel?
gr, ben
..dan is het eigenlijk nooit écht goed te meten... zou je dan ook aanraden om het even te laten doen door revisiebedrijf, die meten het binnen 5 minuten. heb een aardig aantal laten boren laatst en dat leek leuk, maar ze waren allemaal (of bijna allemaal) scheef/ ovaal/etc.. dus het is de moeite even te laten meten voor je het weer terug plaatst !!!schuifmaat, een "binnenmeter"heb ik niet in mijn bezit.
..kan ik me ergens voorstellen, maar als het nu toch los is zou ik het wel laten controleren (eraf/ er weerop is 5 minuten werk).. dat het er nog opzit mag geen reden zijn om het niet te controleren hèik heb de cilinders er nog niet afgehad, dus laat ik het dan maar zitten.
wat ik dan wel nodig heb is een koppakking en de kleppendeksel pakkingen, wat kost dat me?
je hebt mail !!ik denk dat je ook wel gelijk hebt, stuur je bankgegevens maar naar mijn e-mailadres, dan stuur ik jouw mijn adresgegevens (ik ga voor de gehele pakkingset.)
bfonteine@zeelandnet.nl
Rogier, alvast bedankt
.. dat is meer dan vreemd ! Als je de bougie's juist vaster zet maak je eerder kans dat de zuigers de bougie raakt.. losser geeft juist meer ruimte. Is het wel de goede bougie ??engte) de bougie moet echt handvast + halve slag zitten hoor, niks vaster!zeg Rogier, ten eerste bedankt voor je mail, (zal het vandaag nog afhandelen) maar heb jij er wel eens van gehoord dat er bij de 500T de bougie's erg vast moeten zitten , daar ze anders tegen een van de kleppen kunnen komen??
dit is blijkbaar bij de mijne wel het geval, vreemd!
Hey ! ..tsja, als je het daarna goed schoonmaakt en de olie een keer extra ververst bepek je de schade. nwe klinkschakel is via de dealer verkrijgbaar ! kost maar €2 tot €3 euro !Ik heb van de distrbutieketting een schakel weg geslepen om de kop te verwijderen (misschien niet zo slim, maar ja) , als straks de zaak weer in elkaar moet hoe los ik dit op?
Zijn er voor deze kettingen van die "visjes"of kun je de ketting (laten) klinken?