Pan European Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was best gezellig in Echt hoor. Vooral de rit er naartoe was een hele ervaring. Vanaf hiero zijn de reacties te zien op het Panrijder forum. En hier nog een klein verslagje op mijn weblog. En gelukkig zijn er de foto's nog.
 
Inderdaad, het rijden er naartoe was een hele leuke ervaring. Maak wel vaker ritjes met meerdere motoren (+/- 30), maar 160 dezelfde is toch ff wat anders. Op de plaats zelf was het leuk om enkele forummers tegen te komen. Je kon ze op diverse manieren herkennen.
Petje met nickname of nickname op de motor e.d.
Ja ,'t was wel leuk. Vooral de aankomst bij Echt. ff parkeren met z'n allen, binnen 2 minuten alle parkeerplaatsen bezet. :)
 
Inderdaad, het rijden er naartoe was een hele leuke ervaring. Maak wel vaker ritjes met meerdere motoren (+/- 30), maar 160 dezelfde is toch ff wat anders. Op de plaats zelf was het leuk om enkele forummers tegen te komen. Je kon ze op diverse manieren herkennen.
Petje met nickname of nickname op de motor e.d.
Ja ,'t was wel leuk. Vooral de aankomst bij Echt. ff parkeren met z'n allen, binnen 2 minuten alle parkeerplaatsen bezet. :)
;)
 
Zo ook nieuwe fotos van het rijden op de pan :D vorige week tijden een dijkenrit in omgeving tiel !

20100613-DSC_0017%202.jpg


20100613-DSC_0037.jpg


20100613-DSC_0017.jpg
 
heerlijk zo rijden, wil ook weer. Sauerland was heerlijk vorige maand en de Eiffel in September is nog wat ver weg :(


ach jah, kan niet alles hebben. Wel mooie foto's alex.
 
Van het weekend nog even naar z-limburg om te rijden :D t zijn lekkere dagen om te rijden!!!

En goede voorbereiding op 6 maanden in spanje rijden":D
 
naja het werd geen zuid-limburg maar de eifel (a.s. zondag ook weer):P en omdat jullie zo stil zijn toch maar weer 2 fotos ;)

een goed voorbeeld van tegenhangen kan ook :D


IMG_1039.JPG


IMG_1032.JPG
 
hahahah volgende week kijken of die stepjes ook aan de grond kunnen;)

ach ja nog een paar weken en dan op naar spanje :d
 
Ik beschik over het bekende charlie chaplin loopje, dus ook de stand van de voeten, en als ik door de bocht ga, raken mijn laarzen als eerste de grond. Eigenlijk als een soort alarmsysteem. :)
 
hahaah dat hebbben we allemaal dan moet je je voeten van de stepjes halen en verder naar achter zetten,,,, wel super gereden vandaag ! de knee-slider-types moesten toegeven dat het hard kan op een pan :D
 
En gaan er nog panners dit jaar naar z-frankrijk e.d. ?

wie weet komen we elkaar tegen ik ga naar Alicante op de motor (+- 3000 km) om daar een half jaar te studeren ! (en veeeeel motorrijden)
 
ik had nog wel die kant op willen gaan.. lang verhaal, uiteindelijk niet doorgegaan. Wel lekker in nederland druk aan het werk met een bedrijfsovername
 
Goedenavond mannen!

Ik kom even buurten vanuit het daytona topic voor een vraag:

Mijn pa heeft een st1300 en heeft een probleem met zijn Pan.
Gisteren hebben we een rit gedaan en halverwege begon de fiets ontzettend te resoneren bij het geven van het maximale vermogen.Binnendoor had hij dus geen last.Alleen op de snelwegen etc. Eenmaal thuis gekomen merkte ik op dat de Pan ''klapte'' uit een van de uitlaten. Wanneer hij flink gas gaf en het gas daarna direct los liet maakte de motor een klap uit de uitlaat.Net of er onverbranden benzine in de uitlaat kwam.Hij maakt geen blauwe steekvlammen.
Zelf dachten we aan het synchroon stellen met een carbtune of de balansas.Beide stonden prima. Ik zat zelf te denken aan een bougie die niet helemaal lekker meer is. Maar gaat een motor daar zoveel van extra trillen?
Heeft 1 van jullie dit probleem ook gehad en kan ons verder helpen?
 
klinkt als een lekke klep. ff compressie meten en je weet het. of een rotte bougie (-kabel - bobine)
syncen heft hier niets mee van doen, da's tot 3000 toeren van belang.
 
ik zat ook aan een rotte bougie te denken maar als hij daardoor ook gaat resoneren moet hij wel heel rot zijn.

idd maar even compressie meten.
 
Heb sinds een week een ST1100 staan van 98 of 99 (moet ik nog even checken). Probleem met de 2e versnelling. Deze wil niet meewerken, wat precies het probleem is moet ik nog eens even aanvoelen, heb er nog niet op gereden, maar misschien zijn er wel lui hier die eerder een versnellingsprobleem bij een ST1100 hebben gezien?
Vorige eigenaar vertelde dat je van achteruit al een eindje de bak in kunt kijken? (schakelmechanisme?)
Verder zoek ik nog een "kuip-vleugeltje" voor op de rechter kuip, zo'n grijs deel. En het kleine klepje aan de binnenkant van de spiegelunit (bordeauxrood).. wellicht hebben er hier mensen spullen over.
Binnenkort eens een rondje rijden en wat foto's posten hier.
Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan