Pan European Topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
21e een lang weekend naar het sauerland..... kijk er zoooo naar uit, even lekker nergens aan denken en genieten van de omgeving en het sturen *D
 
~
21e een lang weekend naar het sauerland..... kijk er zoooo naar uit, even lekker nergens aan denken en genieten van de omgeving en het sturen *D[/quote

oeeh jaloers ;)

Heb trouwens gister te horen gekregen dat ik volgend jaar een half jaar in Madrid ga wonen voor studie ga er met de motor dus heen !
 
Oeh Tie,

Geldt voor mij ook, alleen wat verder.
Ga vrijdag met een aantal mensen van het Pan forum naar de dolomieten en kom de 30 ste weer terug.
Heerlijk rijden op de pan en genieten van de omgeving.
Op Pan forum is mijn nick RAV4.

Groet,
 
lekker allemaal *D

spanje ben ik ook 1 keer geweest met de motor. had het nog wel een keer willen doen, weer richting Alicante, maar ieder jaar is er wel weer iets waardoor het niet gaat lukken.

Dolomieten lijkt me ook super!
 
21e een lang weekend naar het sauerland..... kijk er zoooo naar uit, even lekker nergens aan denken en genieten van de omgeving en het sturen *D

Misschien kom ik je nog tegen. Wij vertrekken een zaterdag naar het Sauerland. Hoe groot is dat nu eenmaal? :P
 
Da's aardig, maar dat zal ik dan iig niet zijn. Ik doe het tegenwoordig met een Beemer. Heb de Pan verkocht, was me een beetje te perfect ;)
 
Niet echt. Na 50.000 top kilometers in 2,5 jaar aan boord van de Pan was het tijd voor wat anders :P
 
Wat een stilte hier heren !! Gaan er veel mensen van hier naar de pan treffen ? in echt ! (kan eventueel wel gaan moet wel om 17:00 uur werken in helmond

De motor band was echt op en vandaag een nieuwe er op gezet voor 17,50 euro in Gemert ! en de band was 150 euro ipv 250 bij de dealer (nu via motorbandenmarkt.nl )

alleen nog een uitlaatklem vervangen en de remblokken voor en achter dan ben ik weer ff klaar!

foto.jpg
 
verder dan op zelfs.....

ik wilde wel komen maar heb een klant binnengehaald die alleen die datum kan. Klant is geen kleintje dus heb af moeten zeggen
 
Wat een stilte hier heren !! Gaan er veel mensen van hier naar de pan treffen ? in echt ! (kan eventueel wel gaan moet wel om 17:00 uur werken in helmond

De motor band was echt op en vandaag een nieuwe er op gezet voor 17,50 euro in Gemert ! en de band was 150 euro ipv 250 bij de dealer (nu via motorbandenmarkt.nl )

alleen nog een uitlaatklem vervangen en de remblokken voor en achter dan ben ik weer ff klaar!

[afbeelding]
als je tijd en zin hebt ,gewoon doen
 
Dat is 5 juni toch, in Echt?
Ik ga er wel proberen bij te zijn...
dat is ook de dag dat ik 1 jaar eigenaar ben van deze pan...

Gr. Vier
Hee Vier,
Ik ga ook en zie je dan wel,
ennehhh..... zelf je aanschafdatum ligt dan heel dicht bij de mijne. Ik heb hem nu bijna 1 jaar.
:)
 
inmiddels ook weer ruim een jaar op de 1300. In dat jaar 23000 km gereden, maar heeft ook te maken met het feit dat ik er een aantal keer uit gelegen heb door operaties.

Inmiddels al weer 3000 km in een maand verder. :)
 
Hmm boete uit belgie binnen voor 19 km te hard .... natuurlijk in het frans (Wallonië) is het slim om een brief terug te zenden dat ik het graag in het Nederlands ontvang ?
 
Hmm boete uit belgie binnen voor 19 km te hard .... natuurlijk in het frans (Wallonië) is het slim om een brief terug te zenden dat ik het graag in het Nederlands ontvang ?

Zou ik wel doen. Grote kans dat je er niks meer van hoort. Die Belgen schijnen ook nauwelijks hun bekeuringen te betalen :P
 
hahaha juist :D dat is de instelling, als je zo op internet leest is er geen land zo sloom al belgie qua overheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan