Parelmoer laten spuiten

Bruut CM

MF'er
17 jan 2020
77
16
Goedenavond, ik ben op zoek naar een motorspuiterij die mijn buell S1WL opnieuw kunnen spuiten. De motor is parelmoer en zoek een spuiter die deze kleur kan matchen (nagenoeg gelijk)




Bvd
 
Wit? Ik heb gehoord dat @FZRene hier van het forum hele mooie resultaten levert. Slechts de klok horen luiden hoor, weet ook geen prijzen, voor niks gaat de zon op.
Maar hij meldt zich wel....
 
Weet niet waar je woont . Misschien is dit wat voor je ?
 
Thanks, toevallig vandaag contact gehad met deze spuiterij. Volgens hem is het te doen dus we gaan het zien.

Zijn niet de goedkoopste maar uit eigen ervaring ( lang geleden ) en recent gezien wel kwaliteit. En ik vind dat vakmanschap best betaald mag worden .
Ook zijn de materialen natuurlijk ook aan de prijs.
Succes.
 
Zijn niet de goedkoopste maar uit eigen ervaring ( lang geleden ) en recent gezien wel kwaliteit. En ik vind dat vakmanschap best betaald mag worden .
Ook zijn de materialen natuurlijk ook aan de prijs.
Succes.
Ja klopt, het moet gewoon goed en daar hangt een prijskaartje aan. Ik vind het belangrijk dat het parelmoer nagenoeg een match is.
 
Kennis heeft ooit cbx1000 origineel laten spuiten. Spuiter had de klus aangenomen en is er bijna op failliet gegaan was twee keer mislukt met verschillende spuitstappen twee kleuren parelmoer metallic, gespoten bies en paar lagen blank.
 
Kennis heeft ooit cbx1000 origineel laten spuiten. Spuiter had de klus aangenomen en is er bijna op failliet gegaan was twee keer mislukt met verschillende spuitstappen twee kleuren parelmoer metallic, gespoten bies en paar lagen blank.
Deze spuiter gaat eerst proberen om de kleur na te maken, pas wanneer dit is gelukt begint hij met het voorwerk.
Anders zijn we nog verder van huis als het niet lukt.
 
Zijn niet de goedkoopste maar uit eigen ervaring ( lang geleden ) en recent gezien wel kwaliteit. En ik vind dat vakmanschap best betaald mag worden .
Ook zijn de materialen natuurlijk ook aan de prijs.
Succes.
Gisteren de spullen terug gekregen, werkelijk prachtig. Top Spuiter!
 

Bijlagen

  • ED72FBD3-E5D1-4C4F-9F60-172EB4D47C86.jpeg
    ED72FBD3-E5D1-4C4F-9F60-172EB4D47C86.jpeg
    973,3 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan