Paris Hilton komt met eigen motorrace team

Ik kan hier absoluut niet tegen zijn. Wat een strak lijf heeft die meid zeg. :P Ze lijkt natuurlijk op het prototype "dom-blondje" omdat ze opgepakt is met een beetje wiet....en omdat ze een keer dronken achter het stuur zat..enz..

Maar volgens mij is het een heel slim zakelijk meiske dat heel goed publiciteit kan manipuleren. Het maakt haar echt niet uit of publiciteit positief is of negatief. En bovendien heeft ze nu dus een nieuw podium gevonden...het motogp circus.

Waarom zijn Spanjaarden wel in staat om iemand zoals Paris Hilton zo gek te krijgen dat ze een motogp team gaat ondersteunen. Waarom is er geen Nederlands lobby om zulke dingen voor elkaar te krijgen ??? Als ik een 125cc team had zou ik best gesponsord willen worden door Paris Hilton.....
 
Lekker, een beetje meer glitter & glamour in MotoGP-land! :9

En die kleuren, ach..fris en ze vallen op :z


Wat zullen er hier trouwens een paar vreemd opkijken als uiteindelijk blijkt dat die grote meneer uit de motorracerij tóch van de mannenliefde is..want ja, dat kan écht niet :j
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt Valentino Rossi....

Ach wat maakt het uit man.....om mijn part is hij homo.

Verandert er dan echt veel....??? ..... denk je dat het dan makkelijker wordt voor Lorenzo, Pedrosa, Stoner .....

Ik denk het niet ....Rossi is en blijft gewoon een fenomeen....of hij neukt met kerels of wijven maak mij geen bal uit.

Hij doet z'n best maar.....
 
Je bedoelt Valentino Rossi....

Ach wat maakt het uit man.....om mijn part is hij homo.

Verandert er dan echt veel....??? ..... denk je dat het dan makkelijker wordt voor Lorenzo, Pedrosa, Stoner .....

Ik denk het niet ....Rossi is en blijft gewoon een fenomeen....of hij neukt met kerels of wijven maak mij geen bal uit.

Hij doet z'n best maar.....

hij is van de vrouwtjes ;)
 
Maar Paris Hilton... come on... Die weet niet eens wat een koppeling (of een willekeurig ander onderdeel) is (...)

Boeiend, de Hilton familie met de hotels zit er achter, zij is het visitekaartje . . . Motorsport, glamour, racing; ik vind 't wel passen net als het playboy idee waar veel meer mee gedaan mag worden. Er zijn nu twee circuits in USA waarop gereden wordt en daar zit blijkbaar (nog steeds) het geld. Hoe gekker hoe beter.
 
Ff ter verduidelijking: Dit is haar team eigenlijk niet he, haar naam staat erop en er zit wat geld in van haar thats it!!

Dit is gewoon het Blu Sens BQR team dat al jaren meedraait!! Heeft nog gewerkt met Melandri en Rossi!!
 
Ff ter verduidelijking: Dit is haar team eigenlijk niet he, haar naam staat erop en er zit wat geld in van haar thats it!!

Dit is gewoon het Blu Sens BQR team dat al jaren meedraait!! Heeft nog gewerkt met Melandri en Rossi!!

Dat was wel duidelijk natuurlijk he ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan