Pas ik op een Gilera SP01????

Speedster

Rookie
19 jan 2003
14
0
Eindhoven
Ik heb een klein probleempje.....
Ik ben zelf niet een van de kleinste (1.95m) en de SP01 is niet een van de grootste (tussen de assen 1.35m en hoogte tot het zadel 78cm).
Dus ja, meschien is er hier iemand die er een heeft en mij gerust kan stellen dat ik er makkelijk op kan rijden.......
 
Zal ik eens een keer serieus doen dan maar })

Ga naar een dealer en zitten op zo\'n ding. Weet je het direct.
 
Gilera SP01 ?????????

hieronder hedde een plaatje

Op zondag 19 januari 2003 16:25 schreef LCB het volgende:
Zal ik eens een keer serieus doen dan maar })

Ga naar een dealer en zitten op zo\'n ding. Weet je het direct.

kijk das het probleem, deze dingen zijn nooit officieel ingevoerd naar nederland dusja....
ik ga trouwens wel zodra ik mijn rijbewijs heb bij iemand langs die er 1 heeft maar dat is pas 13 feb (echthe de dagen gaan zo langzaam zo net voor je rijbewijs :P )

[edit]
plaatje was ik vergeten maare de ex zot heeft er al een gepost.......
 
gilera.jpg
 
een pocket bike met 1.35m tussen de assen, 78cm tot het zadel, een totaale lengte van 1.95m en een 62cm breed???? denk het nie....


ik had natuurlijk ook gewoon nee kunnen zeggen.......

nee, serieus nu, ik ben niet zo groot als jij (1.88 m) maar ik had nog een kleinere 125 te koop, moet maar es zoeken op et forum staat te koop. een yamaha rd125lc. en heb daar nooit echt last van gehad dat ik te groot zou zijn, maar het beste is idd dat je er es een proefrit mee doet, of met een gelijkwaardig model voor je hem koopt
 
MOTORE: monocilindrico a due tempi con ammissione nel carter
CILINDRATA (cm3): 124.38
ALESAG. X CORSA (mm): 56x50.5
RAPP. DI COMPR.: 13:1
POTENZA MAX (CV/rpm): 35/10.600
RAFFREDDAMENTO: a liquido con pompa di circolazione. Regolazione della temperatura mediante termostato e miscelatore a tre vie
CARBURATORE 32 mm. con valvola piatta e venturi ellittico

vertaald nar het nederlands staat daar (denk ik ongeveer)
Motor: 1 cillender................
:cillinder inhoud (cm3) 124.38 (125cc...)
dat volgende weet ik nie
en dit ook nie
maximaale (CV/toeren): 35/10.600 (altijd gedacht dat een CV een curiculum vitae was.... :+ )
ze is liquid cooled (zou eens lucht gekoeld zijn....)
en een 32mm carabateur

ja ik heb het orgineele CARATTERISTICHE TECNICHE in het italiaans en ja ik ben niet italiaans.....
ik heb ook nog een paar plaatjes erbij (diagram van de acceleratie naar 150 km/u in 400m en een prestatie diagram) als je die wil zien moet je dat ff zeggen....

[/quote]
nee, serieus nu, ik ben niet zo groot als jij (1.88 m) maar ik had nog een kleinere 125 te koop, moet maar es zoeken op et forum staat te koop. een yamaha rd125lc. en heb daar nooit echt last van gehad dat ik te groot zou zijn, maar het beste is idd dat je er es een proefrit mee doet, of met een gelijkwaardig model voor je hem koopt
[/quote]

zodra ik mijn rijbewijs heb ga ik ook ff langs iemand die er een heeft maarja, heb wel een rijbewijs nodig voor een proefritje he......
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan