past er een motor in deze bestelbus

1389196


Vaak ben je te bang :+
 
Waarom niet gewoon een aanhanger? Goedkoper dan een bus..
Mijn leaseauto is een Seat Mii zonder trekhaak en de leasebak van mijn vriend is een Renault Zoë (elektrisch) zonder trekhaak. Een aanhanger is mij dan toch iets te zwaar trekken. Dan kan ik de motor beter lopend naar huis duwen.
 
Mijn leaseauto is een Seat Mii zonder trekhaak en de leasebak van mijn vriend is een Renault Zoë (elektrisch) zonder trekhaak. Een aanhanger is mij dan toch iets te zwaar trekken. Dan kan ik de motor beter lopend naar huis duwen.
Grotere auto kopen/leasen.
 
Grotere auto kopen/leasen.
Ja, ik ga een grotere auto kopen of leasen voor die één keer dat ik hem nodig zou hebben. :W Dan is één dag een bus huren toch echt goedkoper.

Ik ben geen knutselaar dus ik koop alleen motoren die ik naar huis kan rijden, of ik laat de garage mijn motor oppikken als die het niet meer doet. :$ Sorry, nieuwere generatie die zijn handen niet vies wilt maken. :j

Maar hier help ik de rest natuurlijk niet mee. Je kunt ook een koerier inschakelen, prima kundige chauffeurs die dit kunstje vaker doen. Kost een paar tientjes en als je zelf niet wilt tillen kost het wat extra, maar dan heb je wel een bus die past!
 
Ja, ik ga een grotere auto kopen of leasen voor die één keer dat ik hem nodig zou hebben. :W Dan is één dag een bus huren toch echt goedkoper.

Ik ben geen knutselaar dus ik koop alleen motoren die ik naar huis kan rijden, of ik laat de garage mijn motor oppikken als die het niet meer doet. :$ Sorry, nieuwere generatie die zijn handen niet vies wilt maken. :j

Maar hier help ik de rest natuurlijk niet mee. Je kunt ook een koerier inschakelen, prima kundige chauffeurs die dit kunstje vaker doen. Kost een paar tientjes en als je zelf niet wilt tillen kost het wat extra, maar dan heb je wel een bus die past!
Heeft niks met nieuwe generatie te maken.. :9

Maar de vraagstelling gaat over een bus kopen om je motor regelmatig te vervoeren, dan is een fatsoenlijke auto (lees een auto die meer dan 0kg mag trekken) met aanhanger goedkoper dan speciaal een bus kopen.
 
Een simpele motortrailer kan toch overal achter?

Mijn Japannertje van 790 kg8-), mag op kenteken 800kg geremd en 400kg ongeremd trekken
 
Een simpele motortrailer kan toch overal achter?

Mijn Japannertje van 790 kg8-), mag op kenteken 800kg geremd en 400kg ongeremd trekken
Een Seat Mii mag officieel niks trekken, meeste EV's mogen ook niks trekken.

Wel raar dat een modern gebakje niks mag trekken en de oudere gebakjes wel. :9
 
Ik heb meer moeite om een supersport in mijn bus te krijgen dan een crosser.
Mijn crosser rij ik met mijn ogen dicht en 2 vingers in mijn neus de bus in.
De supersport niet heb ik toch echt wel een man extra voor nodig en dan nog is het spannend.
Pas ook op met een oprijplaat dat de hoek niet te hoog is, voordat je de bellypan er vanaf rijdt.

Trailer is een stuk makkelijk en goedkoper, met een busje mag je dan weer 130km/h
 
Terug
Bovenaan Onderaan