Pazzo remhandles

Maar maar wacht nou eens ff, we hebben toch allemaal met lessen geleerd dat je de voorrem met je hele hand moet vastpakken, en niet met alleen je wijs- en middelvinger? :? :P

Dat laatste is toch alleen voor race-coureurs, die dan ook nog de ringvinger en pink van hun handschoen aan elkaar hebben zitten (om tegelijkertijd de "throttle te kunnen blippen" bij terugschakelen van hoge snelheden, en hard te kunnen remmen)Belangrijk bijkomend voordeel ja :YVeel mooier zelfs ja. 8-)

we hebben ook geleerd dat je niet te hard mag rijden.
en wat is blippen?
 
we hebben ook geleerd dat je niet te hard mag rijden.
en wat is blippen?

"Blipping the throttle" is een klein dotje gas geven bij het terugschakelen, om het toerental van de motor in overeenstemming te krijgen met je snelheid in die lagere versnelling.
 
Volgens mijn lezen jullie niet goed, je kunt dezelfde hendels ook gewoon in NL afhalen . . . . . . .waarom moeilijk doen met invoeren en extra kosten maken voor invoer?

www.titax.com

ww.goparts.nl
 
Volgens mijn lezen jullie niet goed, je kunt dezelfde hendels ook gewoon in NL afhalen . . . . . . .waarom moeilijk doen met invoeren en extra kosten maken voor invoer?

www.titax.com

ww.goparts.nl
Omdat dat tot wel 100 pleuri per set kan schelen ;)
 
Volgens mijn lezen jullie niet goed, je kunt dezelfde hendels ook gewoon in NL afhalen . . . . . . .waarom moeilijk doen met invoeren en extra kosten maken voor invoer?

www.titax.com

www.goparts.nl
Over goed lezen gesproken :P Titax is een andere fabrikant. Gaat hier om Pazzo 'racing' hendels ;) Bij de sites waarop ik heb gekeken van Nederlandse leveranciers kosten de hendels rond de 109 per stuk :X via Amerika stukken goedkoper dus :)
 
full


Ik had ze een tijd geleden gekocht hier op mf bij een inkoopactie met een groepje.
Was toen €140,- voor beide hendels.

Ze bevallen mij prima. :Y
 
Volgens mijn lezen jullie niet goed, je kunt dezelfde hendels ook gewoon in NL afhalen . . . . . . .waarom moeilijk doen met invoeren en extra kosten maken voor invoer?

www.titax.com

ww.goparts.nl

Lexus koopt geen Titax omdat die er niet zijn voor een SV650S uit '99.

Heb ik ook al voor gekeken


Lexus Als we nou 2 setjes kopen??
scheelt dat dan in kosten????
Of hebbie ze al besteld???
 
Lexus koopt geen Titax omdat die er niet zijn voor een SV650S uit '99.

Heb ik ook al voor gekeken


Lexus Als we nou 2 setjes kopen??
scheelt dat dan in kosten????
Of hebbie ze al besteld???

Ff Off-topic,

Kun je dat icoontje van je ff groter maken, heb er net een volle minuut naar staan :9~
 
Lexus koopt geen Titax omdat die er niet zijn voor een SV650S uit '99.

Heb ik ook al voor gekeken


Lexus Als we nou 2 setjes kopen??
scheelt dat dan in kosten????
Of hebbie ze al besteld???

morge als ik nuchter ben zal ik ff kijken maar volgens mij maakt het niet of weinig uit miss 5 euro ofzo :N

e5ae8df396c8effff33e22ac4d1ce089


Ze maakt alleen wel een beetje een rare beweging met der linker been???
???Twist???

ja idd zitten er wel botten in dat been eigenlijk ?
valt trouwens ook erg mee dat het niet rood wordt :+ :+ :+
 
Lexus koopt geen Titax omdat die er niet zijn voor een SV650S uit '99.

Heb ik ook al voor gekeken


Lexus Als we nou 2 setjes kopen??
scheelt dat dan in kosten????
Of hebbie ze al besteld???

ff na gerekend scheelt nog geen 10,- dus valt ook tegen en is ook niet echt moeite aangezien je weer met verzendkosten hier zit dan. . .

ga ze morgen middag wel bestellen denk ik :Y
 
Ik heb e vandaag voor het eerst echt kunnen "gebruiken"en ben er zekers over te spreken :Y

Tis nog effe wennen dat je alles met 2 vingers kan doen maar voor de rest :}
Zeker prettig :P
 
Over goed lezen gesproken :P Titax is een andere fabrikant. Gaat hier om Pazzo 'racing' hendels ;) Bij de sites waarop ik heb gekeken van Nederlandse leveranciers kosten de hendels rond de 109 per stuk :X via Amerika stukken goedkoper dus :)

Nou ja, okee . . . . . .als iedereen dan Pazzo wil . . . .no problem, is mij om het even.

Ik betaal voor mijn Titax hendels 158,- Euro voor de complete set, dus links en rechts. Hoef niets in het buitenland te bestellen, mag ze bij niet mooi vinden gewoon terugbrengen en heb een adres in NL. Dit is mij altijd wel wat waard, inclusief het prijsverschil. Maar suit yourself :P



Ook te verkrijgen in Belgie:

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

http://www.q-racing.com/catalog/contact_us.php
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, okee . . . . . .als iedereen dan Pazzo wil . . . .no problem, is mij om het even.

Ik betaal voor mijn Titax hendels 158,- Euro voor de complete set, dus links en rechts. Hoef niets in het buitenland te bestellen, mag ze bij niet mooi vinden gewoon terugbrengen en heb een adres in NL. Dit is mij altijd wel wat waard, inclusief het prijsverschil. Maar suit yourself :P



Ook te verkrijgen in Belgie:

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

http://www.q-racing.com/catalog/contact_us.php

volgens mij al gezegd maar die hendels zijn er ook niet voor sv uit 00 :N

citeer ff van de site :

SV650/650S
03-´07
 
Even een melding waarvan ik niet weet of hij al gedaan is:

Je kan geen pazzo's meer uit Amerika halen, niet via Ebay of via Pazzo-racing.com.
Vanwege de lage dollar hebben dealers een exportverbod moeten tekenen van Pazzo en Pazzo wijst je door naar een Europeese dealer waar je ze kan bestellen.
Daar ben je zo'n € 200,00 kwijt :(
 
had je nog import kosten of wat of alleen kosten van pazzo's en shipping ?
als dat zo is ga ik ze vana meteen bestelle :W


USPS dus hier TNT dus gaat langs de doaune, maar goed was incl alles nog steeds minder dan hier kwijt :P

Ga d'r binnenkort maar eens een PCIII halen denk ik
 
Laatst bewerkt:
Even een melding waarvan ik niet weet of hij al gedaan is:

Je kan geen pazzo's meer uit Amerika halen, niet via Ebay of via Pazzo-racing.com.
Vanwege de lage dollar hebben dealers een exportverbod moeten tekenen van Pazzo en Pazzo wijst je door naar een Europeese dealer waar je ze kan bestellen.
Daar ben je zo'n € 200,00 kwijt :(
Ik heb ze 2 jaar geleden in Engeland besteld voor mijn ZX12R;

motorcycle gallery - unique motorcycle parts and accessories for the track and street from beanos-nuts - M H Products >>

Ze staan nog steeds op de site voor 100 Engelse ponden = 127 euro (plus iets van 5 euro verzendkosten)
Hij had ze destijds voor diverse types op voorraad, dus gewoon even bellen naar Mark.

Succes ermee !
 
Laatst bewerkt:
Heb m'n vriendinnetje hier maar even attent op gemaakt (ze weet nooit zo goed wat ze nu voor me kopen moet als kadootje :) )

Lange zwarte worden 't denk ik, voor de ZX9
 
de mijne liggen al sinds vorige week vrijdag bij de douane... Aangezien mijn opmerking of ze de handles als sample wilden versturen op de factuur staat zal ik wel een fikse rekening gepresenteerd krijgen. Invoerheffing, BTW en een vriendelijk bedankt voor een poging tot fraude... ;)

Ik heb nog een hoop en dat is dat USPS echt zo traag is met updaten van de trackinginfo als dat het lijkt.

You win some, you lose some!
 
Terug
Bovenaan Onderaan