Piaggio Beverly 300

TonyD1984

MF'er
2 aug 2010
76
0
Ik heb sinds 2 weken een Piaggio Beverly 300..

1ste indrukken:

- stuurt fantastisch
- oogt fantastisch
- heeft fantastisch veel laadruimte: 2 jethelmen met gemak, rugzak + helm geen probleem en zelfs een systeemhelm en kleine jethelm tegelijk kunnen er in!
- remt fantastisch
- banden plakken fantastisch op de baan
- enige minpuntje: de vering staat nogal hard, op kasseiwegen in slechte staat moet je echt wel oppassen want je vliegt naar alle kanten (dit heb je wel met de meeste 2wielers natuurlijk..)

Ik ben in ieder geval blij dat ik geen Vespa gekocht heb voor 1000 euro meer met mindere laadruimte, banden en veringen..

Hieronder een link naar een site met wat fotootjes:

Motormeuk: Bekijk afbeelding
 
Ik ken je gevoel van vreugde. Ik rij de honda sh300i wat vergelijkbaar is met de beverly300 en het is een fantastisch ding. Nog veel veilige kilometers toegewenst.
 
gefeliciteerd met je mooie beverly, heb je er een scherm op??
goed dat je geen kleine wieltjes hebt, met die kasseien.
 
Laatst bewerkt:
full
 
scherm is op komst, ben benieuwd! heb ook een tucano besteld voor in de winter :)

hopelijk valt het verbruik nu ook wat mee.. ik ben in ieder geval de enige die een Beverly heeft in omgeving Antwerpen volgens de verdeler, dus das ook wel leuk..
 
Wat een prachtige scooter zeg! Die kleuren maken m classy.

de kleuren zijn idd prachtig, dat roodbruin zadel met gebroken wit.. en er is speciaal een bijhorende Copterhelm voor gemaakt van Piaggio in dezelfde kleuren :)
 
Toen ik m zag deed hij mij denken aan de Peugeot Geopolis 250 RS.

Het is zeker een mooi ding en voor mij een optie om over na te denken.

Mijn X Max Black wil ik binnenkort denk ik ook weg doen en dan is dit een mooi alternatief.
 
Vandaag nog door een plaatselijke motormuis aangehouden voor alcoholcontrole. Hij reed op een ouder type 300. En trots dat hij was op z'n brommer, het leek wel zo'n stoere acteur uit die ouwe CHIPS serie.
images


full
 
Wat heeft ie nu achter zijn rug?

Kun je daar nog eens een duidelijker foto van maken als je der weer eens een tegen komt???
 
Volgens mij gewoon een topkoffer met blauw zwaailicht en een rugkussen bekleed met het zelfde beige materiaal als de buddyseat. Kijk maar voor en achter zijn been.
 
scherm is op komst, ben benieuwd! heb ook een tucano besteld voor in de winter :)

hopelijk valt het verbruik nu ook wat mee.. ik ben in ieder geval de enige die een Beverly heeft in omgeving Antwerpen volgens de verdeler, dus das ook wel leuk..
Proficiat met je Beverly maar....
Je bent niet meer de enige in het Antwerpse. :N
Heb er ook een gekocht omdat hij mij zo beviel. :Y
Voor die prijs krijg je een echt leuke scooter die niet alledaags is
Op elke hoek een Vespa wordt wel echt saai...
Bovendien vond ik hem best leuk rijden.
Ga nog even afwachten hoe hij rijdt zonder scherm en anders komt er ook eentje op...
 
- enige minpuntje: de vering staat nogal hard, op kasseiwegen in slechte staat moet je echt wel oppassen want je vliegt naar alle kanten (dit heb je wel met de meeste 2wielers natuurlijk..)
Ik heb de 125 proefgereden en ik had toen ook die indruk.
Eigenaardig genoeg lijkt de Beverly 350 minder hard, van een model met "sport" in z'n roepnaam zou je net het omgekeerde verwachten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan