Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Kwam vanmorgen bij m'n Beverly aan, en vond hem zo aan. Dus zonder Akra :(

Mocht een van jullie toevallig een Akra te koop zien/aangeboden krijgen (Amsterdam regio) graag mijn een PM sturen.

Scoot stond binnen, in een garage met camera toezicht. Dus hoop dat de beelden wat opleveren, maar het blijft wel jammer, en ik baal er goed van.
full
 
Kwam vanmorgen bij m'n Beverly aan, en vond hem zo aan. Dus zonder Akra :(

Mocht een van jullie toevallig een Akra te koop zien/aangeboden krijgen (Amsterdam regio) graag mijn een PM sturen.

Schandalig!
Verwacht niet dat die te koop wordt gezet, want in 020 zijn de Piaggio's (MP3's, Bev500's en GTS250/300) zeer in trek bij de Gucci-fan en steeds meer met een Akra of een LeoV.
 
Laatst bewerkt:
Varrekus zijn het,
Dr klauwuh afhakkuh,
Wordt verzekeringswerk neem ik aan,
Snel een andere erop,
Succes
 
nog eentje die in 6 seconden op 100 zit.

ik heb geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen...
 
Er zijn M8 slotbouten te koop voor o.a. vespa velgen
hier mee kun je ook je akra vast zetten maak je het ze een stukje moeilijker misschien een optie ?
 
Laatst bewerkt:
Oh heten ze Gucci-fans ik moest even nadenken hmmmm moesten ze snel een afschotvergunning voor verstrekken.

Benader de dierenbescherming of de partij voor de dieren. Die willen dat er geen zwerfkatten meer afgeschoten worden. Misschien kun je een ruil voorstellen.
 
Vreemd dat dat zo lang duurt, pas bij een dealer geweest voor een knipperlicht schakelaar zelfde als de Beverly, de dealer zei dinsdag om 17.00 uur ik bestel direct bij de fabriek in Italie dan is hij vrijdag binnen.
 
ik begin het echt vervelend te vinden rijd nu bijna 2 maanden met trillend voor wiel ben in staat om een xmax te kopen
 
mogguh,vandaag gaan we moeilijk doen ik ben het wachten zat ik ga vandaag wederom naar scooterspot ik vind het niet normaal meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan