Het komt vaak door het model van de tank. Voor een Yamaha FJ vindt je geen goede gebruikte tank. Die hebben een soort wang die lager is als het kraantje. Drie druppels water in je tank en een paar jaar later heb je daar een poreuze plek.Nee maar wel door water dat er door lekken langs een tankdop, of door condensvorming in terecht kan komen.
"Roestend op de folder" herinner ik mij als oude smaad op een Italiaans automerk.aha duidelijk, vond het al zo raar behalve als het een hd is maar die roesten natuurlijk al in de showroom
croma, de grootste flop van fiat idd, was er nog een iets met een a ook uit italy
aha duidelijk, vond het al zo raar behalve als het een hd is maar die roesten natuurlijk al in de showroom
Dan moet je weer met een vlam aan de gang. Met Tin kun je nog gewoon een bout gebruiken. Ik gebruik bij een benzinetank liever een bout dan open vuur. scheelt weer dampvrij maken e.d.zilver soldeer
Willem, dit werkt echt! Maar is meer een bush mecanic oplossing voor onderweg. De zeep dicht goed af en wordt keihard. Blijft lang zitten.Ik las een keer over een "tijdelijke" oplossing die het in de practijk lang zou uithouden: even flink over het gaatje wrijven met een stukje gewone zeep .... maar ik weet niet of het misschien omstreeks 1 april was
croma, de grootste flop van fiat idd, was er nog een iets met een a ook uit italy
[afbeelding]
oa bij Praxis