pim's GSX-R750 srad

thanks:)

Update:

Vandaagmn leidinkjes opgehaald.

Stond al klaar met mn flappen, zijn ze maar 55! euro, setje leidingen van remkaflex, ik snap ECHt niet dat mensen 100+ neertellen voor dat spul, als t ook zo kan...

P9180149.jpg


P9180148.jpg

P9180151.jpg

P9180150.jpg


Bedrading moet ik nog netter neerleggen en ik denk dat ik mn contactslot ga verplaatsen, kan ik daar mooi mn koplamp ophangen ::p
 
Mocht dat bij mij ook een keer gebeuren dan heb ik niks gezegd :)

Maar zolang ze hun werk blijven doen zonder problemen dan ben ik er blij mee voor die 55 eurie.
Voor dat geld hoeft t ook geen troep te zijn, dr wordt gewoon een geheel andere winstmarge gehanteerd denk ik
 
En weer een update

Nieuwe plekkie contact slot:

P9250151.jpg

P9250150.jpg


daardoor zit mn koplamp nu zo:

P9250148.jpg



Weet nu zeker dat er een ander spatbord op moet.

En ik twijfel nog of ik als koplamp 2 ronde lampen neem.
 
UPDATE!

eindelijk weer eens een update, een noemenswaardige zelfs :)

Volgens mij heb ik vandaag de eerste SRAD met een GSXR600-2004 kont gespot :9 :9

PC250273.jpg

PC250270.jpg

PC250272.jpg


:P *D *:) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Scheur moet nog steeds gefixt worden ja :X :X :X :X Maar komt goed :)

Dempertje gaat helaas weg, de flens zit los en titanium is nogal lastig te lassen.

kga voor een akraplofdik voor een ktm 660, DIkke pijp met enduro tuutje, ben benieuwd hoe t staat, als t niet mooi is verkoop ik m weer door:)

Undertail komt ook goed ff wit plastic jatten op school :+
 
@ bjorn entius - > de banjo van een kabel afknallen? :? :N dat gebeurt alleen als de pers verkeerd is ingesteld. en aangezien remkaflex met dezelfde pers ook hydrauliek leidingen perst voor in de zware industrie, waar met 250+ bar wordt gewerkt dat met klappen aan en uit gaat zou ik niet al te snel zenuwachtig worden. :+
 
@ bjorn entius - > de banjo van een kabel afknallen? :? :N dat gebeurt alleen als de pers verkeerd is ingesteld. en aangezien remkaflex met dezelfde pers ook hydrauliek leidingen perst voor in de zware industrie, waar met 250+ bar wordt gewerkt dat met klappen aan en uit gaat zou ik niet al te snel zenuwachtig worden. :+

ik ben heel benieuwd hoeveel bar er op zon remleiding komt... zal niet weinig zijn.
 
weet je al hoe je die scheur gaat fixxen?
ik heb ook een scheurtje in mn frame alleen dan net boven de las.
ik werk tegenover een metaalbewerkingsbedrijf en ik heb het daar gevraagd en die doen het voor 150 euro.

veel succes nog verder!

gr.
 
Moet m gewoon laten lassen. Maar ben tot nu toe te lui geweest om ff wat rond te bellen :X


Blauwe witte tank is als het goed is in aantocht *D
 
Laatst bewerkt:
thanks:)

Update:

Vandaagmn leidinkjes opgehaald.

Stond al klaar met mn flappen, zijn ze maar 55! euro, setje leidingen van remkaflex, ik snap ECHt niet dat mensen 100+ neertellen voor dat spul, als t ook zo kan...


Bedrading moet ik nog netter neerleggen en ik denk dat ik mn contactslot ga verplaatsen, kan ik daar mooi mn koplamp ophangen ::p


Ben wel benieuwd waar je de remkaflex leidinkjes gekocht hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan