pirelli diablo, opgelicht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent niet opgelicht. Je wilde een band, je wist wat het ging kosten en je kreeg een band.

Goedkoper kan ook, maar wel lastig als de online gekochte band thuis afgeleverd wordt terwijl jij tussen Bitburg en Prüm staat met een klapband.
 
Schraper, Jezus. Jij rijd over stuk staal heen, jij strandt, monteur maakt tijd voor jou, demonteert jouw velg, rost jouw band er af, slingert er een nieuwe band op, balanceert die zwarte pizza ook nog voor je, beukt je velg er in, en dan ga jij lopen janken over paar joeten terwijl JOUW rotzooi kapot is?

Dat dit kan in Nederland :')
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik dolblij zou zijn als ik in de buurt van een motorzaak een platte band heb en voor 185 weer verder kan :). Dat is beter dan de alternatieven zoals lopend of met OV verder.. voor die paar tientjes verschil ga je toch geen zeik om maken?

Een ander alternatief is twee reservebanden achterop binden en wat bandenlichters meenemen :+.
 
Ik denk dat ik dolblij zou zijn als ik in de buurt van een motorzaak een platte band heb en voor 185 weer verder kan :). Dat is beter dan de alternatieven zoals lopend of met OV verder.. voor die paar tientjes verschil ga je toch geen zeik om maken?

Een ander alternatief is twee reservebanden achterop binden en wat bandenlichters meenemen :+.
:^

Voor het zelfde geld stond je ergens midden in de rimboe.
Met niet eens een motorzaak in de buurt.
 
:^

Voor het zelfde geld stond je ergens midden in de rimboe.
Met niet eens een motorzaak in de buurt.

Denk als je met je CBR 600 in de rimboe staat, je lekke band wel het laatste is waar je je druk om moet maken :')
 
Ik wordt nog wel eens buiten openingstijden gebeld door een Wegenwachter die dan met een gestrande motorrijder staat (meestal lekke band). Vaak komen ze dan met een los wiel naar de zaak, waar ik dan ook even naar toe rij (20 minuten rijden). Soms moet ik de motor met de aanhanger (die ook op de zaak staat) ophalen.
En ja, dit kan ook midden in de nacht zijn......

Verleden jaar dus om 4 uur in de ochtend (nacht van zondag op maandag) uit mijn bed gebeld, en de klant met motor op de aanhanger opgehaald. Band vervangen, en de klant kon weer op weg. Ik heb hem de band in rekening gebracht en 7 kwartier arbeidsloon.
Zegt de klant dat ik toch maar een half uurtje bezig ben geweest met de montage, en hij wilde niet betalen.
Na uitleg dat ik vanaf het moment dat ik wakker ben gebeld tot het moment dat ik weer in mijn bed lig bijna 3 uur voor hem bezig ben geweest hielp niet echt. Klant heeft onder protest betaald en ging met een rothumeur weer weg, en ik met een rothumeur weer naar huis.
En dan dacht ik het van tevoren telefonisch nog duidelijk te hebben besproken met die klant, maar blijkbaar niet..... (of hij deed alleen maar alsof om de rekening omlaag te krijgen). Volgende keer nog duidelijk zijn dus..... |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan