Pissen in je tank in noodgeval?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen

Stel je bent op een trip en komende kms geen tankstations te bekennen.
Tank leeg en reserve raakt op, kan je dan uit voorzorgmaatregel veel drinken en paar liter in je tank pissen(niet teveel want je wilt geen turbobrandstof in je tank) en daarnee verder rijden??
İk doe dit met brommers in turkije en dat werkt goed.


Graag uw wijze adviezen


Waar is Baksteen als je hem nodig hebt?
 
WIND probleem, in je tank PIESEN....
je maakt het me wel errug makkelijk zo!.....

overigens, in je tank piesen als brandstof werkt alleen als je een ECHTE turk ben!
een beetje laffe hollander is niet explosief genoeg om een beetje octaangehalte te halen...
 
WIND probleem, in je tank PIESEN....
je maakt het me wel errug makkelijk zo!.....

overigens, in je tank piesen als brandstof werkt alleen als je een ECHTE turk ben!
een beetje laffe hollander is niet explosief genoeg om een beetje octaangehalte te halen...
Ik kreeg laats te horen dat die hollandse bierbuiken in hun tank pissen dat de motor achteruit begint te rijden
 
Hollanders staan bekend om hun vrekkigheid, maar als ik mustiej goed begrijp kunnen wij op dat gebied nog veel van de Turken leren!
Mocht je ondanks de met pis gevulde tank tog stil komen te staan, ben ik wel weer benieuwd of dat ook onder de pechservice van de knmv valt.
 
En in je volgende topic meteen gaan zeiken dat mensen serieus moeten reageren, kom dan nu ook niet met zo een bullshit topic. Waarschijnlijk pissen ze in Turkije alleen in kamelen als die niet meer willen lopen!
 
En in je volgende topic meteen gaan zeiken dat mensen serieus moeten reageren, kom dan nu ook niet met zo een bullshit topic. Waarschijnlijk pissen ze in Turkije alleen in kamelen als die niet meer willen lopen!
Kamelen vragen 20l water per dag, ezels werken beter
 
Ik drink zelf altijd een liter of 2-3 aan benzine als ik een ritje ga maken in een gebied met weinig tankstations juist om die reden. Als hij begint te sputteren pis ik gewoon m'n tank weer een beetje voller zodat ik 50 a 60KM extra 'reserve' heb :Y

Misschien een handige tip voor je Mustiej want met 'waterige' pis kom je niet zo ver -O-
 
Ik drink zelf altijd een liter of 2-3 aan benzine als ik een ritje ga maken in een gebied met weinig tankstations juist om die reden. Als hij begint te sputteren pis ik gewoon m'n tank weer een beetje voller zodat ik 50 a 60KM extra 'reserve' heb :Y

Misschien een handige tip voor je Mustiej want met 'waterige' pis kom je niet zo ver -O-
Geloof mij als ik iets in een willekeurige gat pis stijgt de productiviteit met minstens 500%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan