Poging tot....?

Zou idd heel goed kunnen. Ben iig blij dat ik me fiets nog heb. Het zou
natuurlijk heel goed mogelijk kunnen zijn dat het gewoon 2 werkende gasten met een bedrijfsauto waren die naar m'n fiets hebben gekeken en r ff aangezeten hebben. Alarm gaat nl af zodra je 'm maar ff aanraakt.
kijken doe je met je ogen en niet met je handen :( en zowel dan handen eraf B|
 
Mocht jij toevallig een donkerblauwe Vito tegenkomen, dan sla je de bestuurder eerst op zn bek en vraag je daarna of hij aan Snowfreak z'n fiets heeft staan te prutsen of dat het toch een van die andere paar duizend Vitorijders was?

:+
ik heb een deel van zn kenteken, scheel al weer een paar donkerblauwe vito's ;)
 
kijken doe je met je ogen en niet met je handen :( en zowel dan handen eraf B|

Daar heb je helemaal gelijk in....alleen zijn er zat mongolen die dat
nog niet helemaal begrijpen B|

Mocht jij toevallig een donkerblauwe Vito tegenkomen, dan sla je de bestuurder eerst op zn bek en vraag je daarna of hij aan Snowfreak z'n fiets heeft staan te prutsen of dat het toch een van die andere paar duizend Vitorijders was?

:+
snowfreak is iemand anders ;)
 
Ik heb zelf nix gezien. Alleen die kerel die het me kwam vertellen, Volgens hem begon het kenteken met VK-93-??.

moet je gewoon mee naar t politiebureau gaan...
Kunnen ze m vast wel natrekken!
En zijn die coppers toch nog ergens goed voor!
 
Mooi geluk gehad Snowman!!! Er lopen ook overal van die gasten rond :(
Zullen die gasten nou gewoon de hele dag rondrijden en als ze een motor onbeheerd zien, toeslaan?? Echt niet normaal. :? Ga werken ofzo!!
Maar goed, je hebt hem nog en dat is het voornaamste!!!
 
Ik heb het voor drie weken geleden nog meegemaakt. Motor op stuurslot voor de winkel waar ik werk, perfect zicht op. Word ik later in de middag getipt dat ze er met mijn motor vandoor lopen. Gelukkig op tijd erbij, dus ik had hem nog. Maar wel op klaarlichte dag er mee weglopen. En dat is een heel raar gezicht, iemand anders met je motor in de hand zien weglopen. Hij had de helm al op, gelukkig dat ie hem niet kon starten.
En je zegt wel altijd, komen ze aan dem otor dan slaan ik ze helemaal gek. Maar op dat moment is het toch anders, er gebeurt zo veel zo snel, dat je al lang blij bent dat je de motor weer in de hand heb.
Ik heb er wel van geleerd, zet nu altijd en overal, ook al is het maar voor even of kan ik hem goed zien, altijd goed op slot. Zoiets wil je niet meemaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan