Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Poser topic; Show hier je helm #3

Boven al die helmen van je,ik zei, een sticker op je muur plakken, reclame maken :p
 
Laatst bewerkt:
Dit topic ga ik ook weer zeker volgen! Kom maar op met die foto's! ~


ga dit jaar naar de makers van dit design

Op bezoek bij Drudi?
Nice

Tis wel een mooie design maar ik vind de helmvorm te 'suf' voor een rossi design (kan aan mij liggen)


Dat is de 2010 Ben Spies Replica...
 
Laatst bewerkt:
yep op uitnodiging van Aldo zelf.
Ga ook gelijk langs Starline (helm van oa Hayden), daar heb ik ook een uitnodiging van liggen en ze zitten praktisch naast elkaar...




Dat is wel sick zeg

Ik ben zelf opzoek naar een gekleurd vizier voor mijn helm. Zijn er mensen die hier recreatief met tear-offs rijden en bevalt dat?


Wel eens geprobeerd ja.
Beviel niet
 
Laatst bewerkt:
hij heeft het over het model, R-PHA 10, niet over de kleurstelling

model R-PHA 10 is ook het model waar Lorenzo in 2013 mee gaat rijden,

lees : Lorenzo in 2013 met HJC

ben erg benieuwd of zijn design veel zal wijzigen... hoorde ook hier en daar dat hij van designer verwisseld maar ik weet t niet zeker. Daarbij komt natuurlijk ook een M op zijn helm ipv een * (heb geen andere ster op mijn toetsenbord )
 
Een update van niets.. Maar sinds kort de X-802 sticker op de vizieren van mn Checa replica geplakt. Hoe onbenullig de stickertjes ook zijn, het maakt het wel "af".


En een tijdje terug een cap aangeschaft die matched met mn helm :





Kan weer even vooruit .
 

Die helm wil ik ook heel graag scoren binnenkort, mooiste muts naar mijn mening.

En waar heb je die cap vandaan?