poser

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.296
202
ik heb vandaag het woord poser al in diverse topics voorbij zien komen en meestal was het als geintje naar elkaar van mensen die elkaar al wat langer kennen.
Ik zag echter ook een paar keer het woord voorbij komen als in mensen die dikke fietsen kunnen kopen en verder niet zouden kunnen rijden.
Ik snap dit niet en proef iets van jalouzie... ik zou ook graag een hele nieuwe dikke fiets kopen en als ik er 1 zie rijden dan :9~ , zonder te kijken naar hoever de banden op zijn of wat dan ook . Het gaat toch om de lol van rijden of het nou op straat is of het circuit bij vrij rijden.Sommige mensen kunne idd heel goed rijden ( ook bij mij in de kenissenkring ), maar die scheppen er nooit over op . Die helpen meer de " mindere goden " met welbedoelde kritieken.
Misschien zegt ook meer over de mensen die de kritiek spuien ??
 
maak je niet druk ;)
dooor er opte reageren geef je alleen maar meer voer voor nog meer commentaar
het gebeurd ook gewoon veel dat men een snelle dikke fiest kopen en er totaal niet mee over weg kunnen
en datterwijl er ook een kleinere/lichtere versie van is die er het zelfde uit ziet
dat wordt bedoelt met poser
soms schiet het woord zijn doel voorbij
 
maak je niet druk ;)
dooor er opte reageren geef je alleen maar meer voer voor nog meer commentaar
het gebeurd ook gewoon veel dat men een snelle dikke fiest kopen en er totaal niet mee over weg kunnen
en datterwijl er ook een kleinere/lichtere versie van is die er het zelfde uit ziet
dat wordt bedoelt met poser
soms schiet het woord zijn doel voorbij

maak me niet zo heel druk hoor, soms koop je ook wat er op de markt is.. en als het nou een 1000 is met minder km's of een afgeragde 600 met heel veel km's dan weet iedereen waar voor te kiezen toch ?
 
Ik zie 'poser' niet eens als een belediging, haha. Ik heb m'n R ook aan alle kanten opgeleukt en haal er ook lang niet uit wat er in zit. So what, ik voel me er prettig op *D .
 
posing is a lifestyle!!
tis juist een eer als je als poser gezien word :9


(heb je tenminste altijd een excuus als je weer eens als een dwijl rijd :X )
 
Ik maak me er niet druk om.
Tuurlijk is het grapppig om iemand een beetje te pesten met zijn randjes,maar dat moet je meer sportief zien.
Er zullen genoeg mensen zijn die geen randen op hun band hebben omdat de vorige eigenaar ze keurig heeft weggereden,en waarbij de nieuwe eigenaar keurig zijn mond houdt over hoe die randen zijn verdwenen.
Ik zie vaak genoeg randjes die totaal wegzijn,maar dan zie je onegveer 1 a 1,5 cm van de rand weer een zwarte lijn lopen en dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ook heb je mensen die op een grote rotonde bijna hun randjes wegrijden,maar als het op snel rijden aankomt,dan rijden ze als een dweil.
Bovendien heb je ook nog mensen die en niet bang zijn,en redelijk sportief rijden,maar die daarnaast ook nog verkeersinzicht hebben.
Je hebt ook mensen die kunnen knallen als de beste,maar die geen verkeersinzicht hebben.

Ik heb repect voor de motorrijder die verkeersinzicht heeft,en die voldoende zelfkritiek heeft en dus niet de hele tijd een ander de schuld geeft van fouten die hij makkelijk zelf had kunnen voorkomen.(ook als het de fout van een ander betreft)
Daarbij maakt het me echt niet uit hoeveel rand ie nog op zijn band heeft,zolang ze maar niet te vierkant zijn,want mensen die als een plank de bocht doorgaan hebben geen zelfvertrouwen en dat is gevaarlijk.

En bovendien ben ik met mijn gerestylde(met dan aan de vorige eigenaar)zwarte motor met oranje wielen.
En met mijn oranje/zwarte Checa-replica helm,en bijpassend maatwerk-raceoverall in zwart met oranje R en witte Gixxer letters natuurlijk een waanzinnige poser.
Het is net wat Voske zegt,het is een eer om een poser te zijn want mensen kunnen je niet missen als ze je zien rijden.(je bent te herkenbaar)

Maar ik moet toch wel toeggeven dat ik apetrots mijn weggereden randjes heb laten zien aan mijn vader toen ik dat voor de eerste keer flikte.(maar daar is iedereen lyrisch over als ie dat voor de eerste keer doet met zijn motor)
 
Ik maak me er niet druk om.
Tuurlijk is het grapppig om iemand een beetje te pesten met zijn randjes,maar dat moet je meer sportief zien.
Er zullen genoeg mensen zijn die geen randen op hun band hebben omdat de vorige eigenaar ze keurig heeft weggereden,en waarbij de nieuwe eigenaar keurig zijn mond houdt over hoe die randen zijn verdwenen.
Ik zie vaak genoeg randjes die totaal wegzijn,maar dan zie je onegveer 1 a 1,5 cm van de rand weer een zwarte lijn lopen en dan weet je eigenlijk al genoeg.
Ook heb je mensen die op een grote rotonde bijna hun randjes wegrijden,maar als het op snel rijden aankomt,dan rijden ze als een dweil.
Bovendien heb je ook nog mensen die en niet bang zijn,en redelijk sportief rijden,maar die daarnaast ook nog verkeersinzicht hebben.
Je hebt ook mensen die kunnen knallen als de beste,maar die geen verkeersinzicht hebben.

Ik heb repect voor de motorrijder die verkeersinzicht heeft,en die voldoende zelfkritiek heeft en dus niet de hele tijd een ander de schuld geeft van fouten die hij makkelijk zelf had kunnen voorkomen.(ook als het de fout van een ander betreft)
Daarbij maakt het me echt niet uit hoeveel rand ie nog op zijn band heeft,zolang ze maar niet te vierkant zijn,want mensen die als een plank de bocht doorgaan hebben geen zelfvertrouwen en dat is gevaarlijk.

En bovendien ben ik met mijn gerestylde(met dan aan de vorige eigenaar)zwarte motor met oranje wielen.
En met mijn oranje/zwarte Checa-replica helm,en bijpassend maatwerk-raceoverall in zwart met oranje R en witte Gixxer letters natuurlijk een waanzinnige poser.
Het is net wat Voske zegt,het is een eer om een poser te zijn want mensen kunnen je niet missen als ze je zien rijden.(je bent te herkenbaar)

Maar ik moet toch wel toeggeven dat ik apetrots mijn weggereden randjes heb laten zien aan mijn vader toen ik dat voor de eerste keer flikte.(maar daar is iedereen lyrisch over als ie dat voor de eerste keer doet met zijn motor)
:^

What ever get's you're groove on!

Als jij het geld hebt om een dikke fiets te kopen en jij haalt plezier uit de aandacht die je daarvan krijgt is dat toch niet erg? Ik kan alleen maar kwijlend toekijken als ik zo'n fiets zie langskomen!
 
Ik heb repect voor de motorrijder die verkeersinzicht heeft,en die voldoende zelfkritiek heeft en dus niet de hele tijd een ander de schuld geeft van fouten die hij makkelijk zelf had kunnen voorkomen.(ook als het de fout van een ander betreft)
Daarbij maakt het me echt niet uit hoeveel rand ie nog op zijn band heeft,zolang ze maar niet te vierkant zijn,want mensen die als een plank de bocht doorgaan hebben geen zelfvertrouwen en dat is gevaarlijk.

ik zat een keer op mn Kreidler voor een vriend van me en die had een NSR50, we gingen even hard 80/85 (brommers) ik zat dus voor hem op een bochtenweg en ik nam die bochten in de ideale lijn,

kijk ik achter me zie ik hem opeens ver achter me, zegt ie als ik op hem wacht:

idioot, je moet beter uitkijken, ik wou je inhalen bij die bocht en jij sneed me af, ik kwam in de berm terecht enz. enz.

(euhhhh..... is het niet zo dat degene achteraan rekening hoort te houden met hoe degene voor rijdt??? ik kan toch niet achter mij gaan zitten kijken en op hem letten of hij mij in een BOCHT ja een BOCHT gaat zitten inhalen |( heb ik m ook verteld maar hij dacht dat hij gelijk had, ik d8 van nauja laat maar.. )

wordt dit een goede motorrijder of moet ik er ver vandaan blijven??
 
Posers make the world go 'round. :)

[me]Flagg is poser in hart en nieren.
[/me]


Rijd niet voor niks op een intruder. :)
 
posing is a lifestyle!!
tis juist een eer als je als poser gezien word :9


(heb je tenminste altijd een excuus als je weer eens als een dwijl rijd :X )

:^

een typisch voorbeeld van een poser is op de motor, vol in het leer, boodschappen doen bij de buurtsuper op de hoek.
of op zondagmiddag (weer in het leer) een mac flurry halen bij de mac. die overigends stampvol zit :)
 
ik zou ook graag een hele nieuwe dikke fiets kopen en als ik er 1 zie rijden dan :9~ , zonder te kijken naar hoever de banden op zijn of wat dan ook .

Het gaat toch om de lol van rijden
juist, het gaat om de lol van het rijden... heb je geen dikke fiets voor nodig.


aan de ene kant zijn er mensen die hun neus optrekken voor de matige bestuurders

maar nog vaker zie je mensen snobistisch reageren als je niet een dikke populaire supersport hebt en je geen blik waardig gunnen.... dat ze vervolgens op een circuit oid niks presteren vind ik dan wel weer een gevalletje van typisch...
 
juist, het gaat om de lol van het rijden... heb je geen dikke fiets voor nodig.


aan de ene kant zijn er mensen die hun neus optrekken voor de matige bestuurders

maar nog vaker zie je mensen snobistisch reageren als je niet een dikke populaire supersport hebt en je geen blik waardig gunnen.... dat ze vervolgens op een circuit oid niks presteren vind ik dan wel weer een gevalletje van typisch...

maakt mij niks uit waar iemad op rijdt als ie t maar goed onderhoudt
 
maakt mij niks uit waar iemad op rijdt als ie t maar goed onderhoudt

Volgens mij missen we het kernpunt van het hele verhaal :

iedereen beleeft motorrijden op zijn manier en heeft daar plezier aan, laat iedereen toch in zijn waarde, poser, niet poser, SS rijder(s) geen SS rijder(s), schaamrand of geen schaamrand en noem maar op.

Kortom als jij maar plezier hebt van je motor is het toch niet belangrijk wat anderen daarvan denken ?
 
Volgens mij missen we het kernpunt van het hele verhaal :

iedereen beleeft motorrijden op zijn manier en heeft daar plezier aan, laat iedereen toch in zijn waarde, poser, niet poser, SS rijder(s) geen SS rijder(s), schaamrand of geen schaamrand en noem maar op.

Kortom als jij maar plezier hebt van je motor is het toch niet belangrijk wat anderen daarvan denken ?

oeps dubbel, fijn als je jezelf gaat quoten, toppunt van posen :9
 
Ach iedereen is een poser.

Of je nou een ss hebt of niet, er is niemand hier die zich schaamt als iemand bewonderend naar zijn motor kijkt. Als je laat zien/erop wijst dat je geen schaamranden hebt ben je ook een poser, simpel genoeg.
 
hahahaha en dat na 79 dagen :X

Pepe schaam je jij met je 300+ zou beter moeten weten })
idd je hebt gelijk, ik had beter moeten weten , maar ergerde mij aan bepaalde opmerkingen die geschreven werden in een vrij rijden topic...
 
Kweenie wat dit voor bike is.... vond 'm net, en vet genoeg om er hier een plekkie voor te zoeken...

694577cf78be58967593b888c592a875.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan