Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Wat heel goed bruikbaar is, dat is om dozen te gebruiken waar supermarkten hun groente in krijgen aangeleverd.
Die zijn ca 60cm breed en zijn er in diverse hoogtes. Handig om verschillende groottes van onderdelen in te bewaren.

Karton is best sterk, en daarbij zijn deze ook goed stapelbaar.
Zware onderdelen als dynamo, carb, of kroonplaten gaat de doos niet stuk van.
Sneuvelt er toch eens 1, dan haal je gewoon weer een nieuwe. Bij oa de Lidl mag je die zo meenemen.
ik neem aan dat je het gewoon over bananendozen hebt?
 
Heeft iemand tips voor goedkope, doch sterke dozen/ kratten die in een Ikea Kallax/ Expedit passen (33x33x38)?
Ik ga ze niet volledig vullen met motoronderdelen, ik begrijp ook wel dat die kasten daar niet voor gemaakt zijn.
De kast wordt vnl gebruikt om de overige rommel in diezelfde ruimte keurig op te ruimen, zodat ik wat mentale rust krijg 😅

Maar op de onderste vakken zou ik toch graag enkele houten kratten oid gebruiken om carburateurs, veren ed in te bewaren. Het beste dat ik gevonden heb is zoiets op Amazon, maar misschien weet dit wel goedkoper te vinden? Rechtstreeks te vinden bij een wijnboer ofzo? Opbergmogelijkheden die er bijvoorbeeld 2 maal in passen, van ~15x15, zijn ook welgekomen tips.
 
Heeft iemand tips voor goedkope, doch sterke dozen/ kratten die in een Ikea Kallax/ Expedit passen (33x33x38)?
Ik ga ze niet volledig vullen met motoronderdelen, ik begrijp ook wel dat die kasten daar niet voor gemaakt zijn.
De kast wordt vnl gebruikt om de overige rommel in diezelfde ruimte keurig op te ruimen, zodat ik wat mentale rust krijg 😅

Maar op de onderste vakken zou ik toch graag enkele houten kratten oid gebruiken om carburateurs, veren ed in te bewaren. Het beste dat ik gevonden heb is zoiets op Amazon, maar misschien weet dit wel goedkoper te vinden? Rechtstreeks te vinden bij een wijnboer ofzo? Opbergmogelijkheden die er bijvoorbeeld 2 maal in passen, van ~15x15, zijn ook welgekomen tips.

Zijn de opbergboxen die Ikea er zelf voor verkoopt niet sterk genoeg voor jou?
Eventueel een houten plank voor op de bodem?
 
De boxen van de Ikea die netjes in zo een Kallax/Expedit passen, zijn duurder en/of minder sterk dan zo een houten krat.
Die Ikea boxen zijn tevens wel tweedehands te vinden en zodanig prima voor het gros van de rommel die hun weg naar de kast(en) zullen vinden, maar voor zwaardere, metalen onderdelen (die mogelijks ook nog eens wat olie/benzine residu lekken) zie ik ze niet lang stand houden.

Misschien moet ik maar alvast aanvaarden dat zo een €15/krat niet de hoofdprijs is... doch goedkoper is altijd beter :Y
 
De boxen van de Ikea die netjes in zo een Kallax/Expedit passen, zijn duurder en/of minder sterk dan zo een houten krat.
Die Ikea boxen zijn tevens wel tweedehands te vinden en zodanig prima voor het gros van de rommel die hun weg naar de kast(en) zullen vinden, maar voor zwaardere, metalen onderdelen (die mogelijks ook nog eens wat olie/benzine residu lekken) zie ik ze niet lang stand houden.

Misschien moet ik maar alvast aanvaarden dat zo een €15/krat niet de hoofdprijs is... doch goedkoper is altijd beter :Y
Rako Euronorm zijn hele stevige kunststof kratten, zijn er in 300 mm breed maar dan zijn ze wel 400 mm diep.
1699355738370.png
 
Rako Euronorm zijn hele stevige kunststof kratten, zijn er in 300 mm breed maar dan zijn ze wel 400 mm diep.
Bekijk bijlage 1942114
Ikea kennende is het niet per ongeluk dat collo-moduul/euronorm (20-30-40-60-80-120) niet uitkomt in die kast... In die maten is de wereld verkrijgbaar, omdat ze in bijna alle mogelijke combinaties op een euro-pallet passen.
 
Rako Euronorm zijn hele stevige kunststof kratten, zijn er in 300 mm breed maar dan zijn ze wel 400 mm diep.
Bekijk bijlage 1942114
Alle maten zijn mogelijk

Voor mij ideaal

Inrichting van me bussie

2023-09-26@2112 0426.jpg


en 3 minuten later is die helemaal leeg, voor als ik weer een motor moet ophalen of zo

2023-09-26@2144 0429.jpg


Bij Kruizenga kocht ik 10 van die manden, voor 50 euro ofzo, iets gebruikt

2023-10-29@1224 0579.jpg


Die staan in het Magazijn, met bakkies van de Chinees

2023-10-29@1601 0583.jpg


Als het kan wil ik ook in zulke kratten begraven worden... in stukken of in één geheel.

overigens hoort deze ook tot die serie

1699593158099.png
 

Bijlagen

  • 2023-09-26@2112 0426.jpg
    2023-09-26@2112 0426.jpg
    203 KB · Weergaven: 1
Terug
Bovenaan Onderaan