Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Zo, ik ben der klaar mee! Het was nogal een klus vooral omdat álles in de weg staat en je alles 4x in je klauwen hebt zodat je verder kan maar het zit erin en het plafond zit dicht!
IMG_5436.jpeg
IMG_5435.jpeg



Volgende stappen:
Trap installeren en op luik aansluiten zodat deze gelijk mee open gaat als je de trap naar beneden trekt
Rondom iets van een plint
(Eventueel om het werk van mijn maatje makkelijker te maken alvast LED panelen en opbouw schakelaars en opbouw stopcontacten ophangen, hoeft alles alleen nog maar aangesloten te worden)
Elektra aanleggen
Edit: Kast afmaken
Edit2: Sierlijst garagedeuren
Lucht leidingen rondom
Hefbrug in de vloer verzonken
En vast nog een shitload aan overige wensen
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik ben der klaar mee! Het was nogal een klus vooral omdat álles in de weg staat en je alles 4x in je klauwen hebt zodat je verder kan maar het zit erin en het plafond zit dicht!
Bekijk bijlage 1985491Bekijk bijlage 1985492


Volgende stappen:
Trap installeren en op luik aansluiten zodat deze gelijk mee open gaat als je de trap naar beneden trekt
Rondom iets van een plint
(Eventueel om het werk van mijn maatje makkelijker te maken alvast LED panelen en opbouw schakelaars en opbouw stopcontacten ophangen, hoeft alles alleen nog maar aangesloten te worden)
Elektra aanleggen
Lucht leidingen rondom
Hefbrug in de vloer verzonken
En vast nog een shitload aan overige wensen
Gezien de voorraad hout, had je zelf niet gedacht al klaar te zijn? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan