Vandaag op de dyno geweest met mijn Gsxr 600 SRAD met Mivv ovaal demper, redelijk tevreden alleen adviseerde ze wel andere hoofdsproeiers met +/- 4 maatjes groter
[afbeelding]
En geen nieuwe kettingset geadviseerd??
En geen nieuwe kettingset geadviseerd??
En geen nieuwe kettingset geadviseerd??
Ik zie de laatste tijd eigenlijk alleen maar erg 'bibberende' grafieken vandaan komen.
Of zn filter staat niet zo best afgesteld, of iedereen rijdt hier in de omgeving met verrotte kettingsetjes
Het zijn vaak de "value for money" kettingsetjes, waar money saving de hoofdrol speelt en bijbehorende value verhoudingsgewijs heel hoog ingeschat wordt...
Niemand?Beste tuners, ik ben een gsxr1000 turbo aan het bouwen met een Microsquirt, quadspark (alle coils apart aan te sturen) en O2 sensor. In de MS zit nu een fuelmap en ontstekingsmap geladen waar ie het op moet doen. Het plan is om door middel van testritten en dataloggen een goede afstelling te bereiken echter lijkt het mij veel sneller en beter om dit op een dyno te doen.
Zijn er tuners die met MS werken en wat zijn de kosten van een goede afstelling? Alvast bedankt
Welke type kettingset eronder zit weet ik niet aangezien ik de motor afgelopen november heb gekocht, wel weet ik dat de kettingset vrij nieuw is, kan het ook liggen aan een te slap gespannen ketting?
Nee hij zei dat met nieuwe hoofdsproeiers dit waarschijnlijk zou zijn opgelost
Deze grafiek zegt mij echter niet zo heel veel...
platgewalst en geen A/F lijn
Na 2 jaar rustig aan sleutelen (weinig tijd ivm HTS studie) gistermiddag de VFR400 bij MADRacing op de bank gehad
38,6 Nm en 65,4 pk op het achterwiel! Erg netjes voor een bone-stock VFR400 (afgezien van een ander uitlaatje en iets grotere hoofdsproeiers)
Carburateurs zijn door NC35 Race gecleaned en afgesteldzou op de hoofdsproeiers 1 maatje kleiner in kunnen maar voorlopig staat ie prima (geen zin om alles er weer af te slopen )
[afbeelding]
en er zit een gloedjenieuwe DC kettingset en tandwielen ophet filter staat dus zo ingesteld