Post hier je snelheid op Hoevelaken

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
Aangezien er ook een topic is "hoe hard kan een getrainde aap rechtuit"
...wat is jullie bochtensnelheid (midden) in de bocht op klaverblad Hoevelaken?

Ik blijf na (te) weinig oefenen steken bij 101 op de digitale teller.
Wat is jullie score?
 
Kzou het je niet durven zeggen, midden in de bochten met mijn knie op de grond voel ik meestal niet de noodzaak om op mijn kilometerteller te gaan kijken...

uitkomend zit ik meestal rond de 130.
 
Aanrijsnelheid: 110 km/u
Instuursnelheid: 100 km/u
Bochtensnelheid: 100 - 105 km/u
Ervaring: 2 sessies ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien ook leuk om te zeggen hoe hard je d`r in rijdt. Dus zeg maar dat je komt aanrijden met 110 km en niet remt maar gewoon met constante snelheid de bocht ingaat.

Dennizz, die d`r maar 1 x is geweest met de meeting van Venendaal...
 
Met zo`n 110 in de midden van de bocht. Dan komen de steppies aan de grond, volgende week komen de height adjusters binnen dus zullen we dan zien.
 
Leuk zo...hoeven ze niet eens meer met een lasergun te komen staan...

goed initiatief... wil iedereen nog ff z'n kenteken posten? :P

Maximumsnelheid Hoevelaken is 100km/u.

Maar ik hoorde dat die bordjes niet in iedere bocht staan, heb er niet opgelet O-)
 
enkele met een borstel en een schep om de volgende motorrijder bijeen te schrapen die midden in de bocht ff op zijn teller ging kijken en van zijn lijn afweek

Als je niet de marge hebt om op je teller te kijken denk ik dat je verkeerd bezig bent... of hang je er zover naast?
 
Nee, nou wordt het echt leuk. Ben benieuwd naar de eerste die zegt met 115 midden in de bocht te hebben gezeten en vervolgens door naar zijn teller te kijken spontaan rechtdoor rijdt.

Gewoon ff geduld hebben. :+

edit: Jammer, Bertus was me voor. :X
 
Ach, als mensen daardoor vallen weten ze meteen dat ze niet goed kunnen rijden...

Je bent toch gewoon stom als je doordoor valt, rijden er zoveel ApRiLlIa_SmOkeS rond dan :?

De eerste x, oke dan heb je je gedachten hard nodig. Maar als je gewoon drie rondjes rijd kan je echt wel op je teller kijken hoor, mits je echt voluit er door heen gaat...

Verschil tussen echt hard en hard scheelt bij mij maar vaak zo`n 3 a 4 km...

Bij hard, ken ik wel kijken hoor, bij hard kijk ik ook atijd in me spiegel hoe ze achter me een knie-down maken of voor me ;)

Ik zie het probleem niet zo eigenlijk...
 
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk...

ik denk dat genoeg zijn die met "het schuim op de bek" rijden en dan hoeft er maar iets te gebeuren en dan gaat het fout idd. ;)

DISCLAIMER
----------------------------------------------------------------
Niet op je teller kijken met schuim op je bek of beslagen vizier
 
enkele met een borstel en een schep om de volgende motorrijder bijeen te schrapen die midden in de bocht ff op zijn teller ging kijken en van zijn lijn afweek |(

Daarom moet je er ook gaan rijden als ze er staan te flitsen, hoef je zelf niet op je snelheid te letten en blijf je wel de ideale lijn rijden. "meetrapport' krijg je gratis thuisgestuurd.
 
Zoals gezegd: ik voel ook niet de aandrang om midden in de bocht eens goed te kijken naar m'n snelheidsmeter maar met enige trots (als rookie) durf ik wel te zeggen dat ik er nu met 100 doorheen ga. Knietje wil de grond alleen niet raken. Kwestie van zithouding denk ik...?

Over Hoevelaken gesproken: in de bocht van afslag Zwolle/Assen als je vanaf Amsterdam komt staan sinds een paar weken krijttekens vd politie en tegen de lantaarnpaal die daarop volgt zag ik vorige week bosjes bloemen liggen. Nou kan ik wel raden wat er is gebeurd, maar weet iemand daar het fijne van?
 
Over Hoevelaken gesproken: in de bocht van afslag Zwolle/Assen als je vanaf Amsterdam komt staan sinds een paar weken krijttekens vd politie en tegen de lantaarnpaal die daarop volgt zag ik vorige week bosjes bloemen liggen. Nou kan ik wel raden wat er is gebeurd, maar weet iemand daar het fijne van?

Die was ook op zijn klokje aan het kijken hoe hard ie ging................
 
al eens aan een Lap-Timer gedacht ?Als je toch al zo ziek bent van snelheden te vergelijken die dan toch maar weer anderen zullen opfokken om harder te gaan tot je er je arm of been bij verliest ?
 
150 km/h toen ik de bocht uit kwam maar dat is van uit Zwolle A28 naar A1 Amsterdam, is een lekkere lange bocht :+ telt dat ook?
btw ik ga niet kijken als ik in de bocht zit, dan heb ik wel iets anders om op te letten. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan