praat jij tegen je motor?

praat jij ertegen?

  • ja

    Stemmen: 300 81,7%
  • nee

    Stemmen: 67 18,3%

  • Totaal aantal stemmers
    367
Ja hoor, praat wel eens tegen mijn kawaatje, vooral als ik een lekker rit heb gehad en het gevoel dat ik heerlijk heb gereden.Dan krijgt ie even een klopje op z'n tank en dat bedank ik hem effe
 
Klopje op het dashboard wel eens ja, maar dat is dan meer omdat de km-teller dan weer eens blijft hangen. Op praten tegen hem heb ik me nog nooit kunnen betrappen.

CC
 
Ik zeg alijd "DAnk u" tegen mijn moto.
En als hij soms is problemen heeft, ga ik paar meter verderop staan en scheld ik hem uit (hij mag dit niet horen...) :)
Dan effe terugstappen en smeken dat hij het weer doet binnen de korste keren :+
 
Dat klopje op de tank komt mij bekend voor,hij heeft mij weer na 4200 km naar oostenrijk en terug veilig teruggebracht en ondanks zijn 90000 km,geen krimp gegeven.
 
alleen als ie niet doe wat ik wil, of als ie een poging doet om het te begeven. meestal helpen een aantal kracht termen hem/haar weer op de juiste gedachten en gaan we weer vrolijk verder :)
 
Natuurlij praat ik tegen m'n maatje. Als ik 'm thuis tegen kom ik de schuur dan klop ik een keer tegen z'n kont en zeg iets van "hé kerel, morgen gaan we weer" ofzo, of tijdens zo'n héél lekker ritje gewoon neen tevreden klopje tegen de tank....

MAzzel,

Roland
 
Ik praat tegen me motor op het moment dat ik aan het knallen ben op bijv. zandvoort ... " rustig jongen, scherp blijven " .... " je kan het je kan het niet blokkeren " .... " ai ai op blijven letten "

:)
 
ja, hij heeft een naam en persoonlijkheid dus ik praat tegen mn motor 8-)
 
Praat altijd tegen de brommer *D




... al is het voor het grootste deel vloeken en tieren als ze weer eens karakter vertoont B| :$ (lees met geen mogelijkheid wilt starten |( )
 
De laatste keer dat ik tegen mijn fiets praatte zat ik in een dwangbuis opde 11 verdieping in een lokale kliniek. :W :W :W
 
In Amerika geven mensen hun auto's ook wel namen. Ik kende iemand die haar SUV Chloe had gedoopt. Ik vraag me af of er ook mensen zijn die hun motor een naam geven. :)
 
in me 25kw periode flink lopen vloeken als hij niet harder wou op de snelweg....

G*Dver rijd toch eens door sloom sch**th*k :X
 
In Amerika geven mensen hun auto's ook wel namen. Ik kende iemand die haar SUV Chloe had gedoopt. Ik vraag me af of er ook mensen zijn die hun motor een naam geven. :)

Ja die zijn er,





:X



Onbewust hebben mijn motoren een naam gekregen die ik in gedachten gebruik. De Honda Nighthawk noem ik Nachtbraker, en de Suzuki Freewind noem ik Freewilly / FreeWheelie ;)

En beide worden aangesproken als Amigo :/ Ik mompel ook wel eens wat naar mn motor, vooral tijdens 'gezamelijke ontberingen' zoals een flinke regenbui in de winter. "Ben blij als we thuis zijn Amigo"

Beetje triest eigenlijk, praten tegen een klomp ijzer :')
 
Laatst bewerkt:
In Amerika geven mensen hun auto's ook wel namen. Ik kende iemand die haar SUV Chloe had gedoopt. Ik vraag me af of er ook mensen zijn die hun motor een naam geven. :)
:Y
De blackbird heet Marietje (mijn moeder heeft d'r zo gedoopt)
Alleen voor de appie nog geen naam gevonden die is blijven hangen... (anders dan appie)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan