prijs accuzuur

ff met hoofletters |( |( |(
ACCUZUUR, dus geen DEMI WATER
dat zij twee verschillende dingen.
Als je demi water drinkt gebeurt niks, als je accuzuur drinkt gebeurt wel iets.
dus nogmaals, weet iemand hoeveel een litertje accuzuur kost
 
zal niet zo duur zijn, relax
maar waar heb je het voor nodig ?
bij een nieuwe accu krijg je het erbij .
of heb je volledig geladen accu laten omdonderen ?
of wil je de auto van de buurman wat eerder laten roesten :)
 
ik koop daar ook vaak accus, dan krijg e hem droog met een tablet, die ik overigings welkijl, maar die is bedoeld om daarna bij te vullen met gedemi water, dus het kan wel, maar ik ga altijd naar de tractorboer hier om de hoek, en daar kost het niks.
Maar bij hupppeldekutpuntzoom kun je ook accuzuur bestellen, ze hebben het wel
 
7 euro de liter :?

Dan moet ik toch eens mijn facturen nakijken, dat is wel érg veel!

paul.
Klopt de meeste laten de accu vullen bij aankoop en dat is gratis. Meeste garages doen het later ook nog gratis. Ik weet niet waar hij het verder voor nodig heeft maar brommerzaken enz. Hebben de kleine flesjes 1:28 gewoon staan ter verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Maar jij met je nieuwe accu.

Je moet wel eerst vullen met zuur, daarna ongeveer een uur aan de lading, laadapparaat zetten, eerst goed doorladen, anders kun je hem met een half jaar weer inruilen.

Jij laadt hem direct op :? :? :? Eerst zuur erbij gooien dan ff lekker laten uurtje reageren (komt veel warmte bij vrij) en alssie dan weer beetje koeler wordt dan pas gaan laden. Druppellader is nog beste zei de beste man van de accu-handel vanwege de hitte die nog in de accu aanwezig is en dan kun je hem ook nie opblazen dus. Maar wel inderdaad goed doorladen.

Of heb ik nu bullshit te horen gekregen :?
 
gewoon vullen met gedestileerd water en een avond laten staan voordat je hem gebruikt.

Deze keer heeft Tati geen gelijk :)
Je vult een nieuwe accu met accuzuur met een soortelijke massa van 1.28.
Die laat je een uurtje staan en je hebt een bijna volledig geladen accu .
Als een accu ontladen is zit er bijna gewoon water in ,vandaar dat een ontladen accu ook snel bevriest (water he :) )
Bijvullen doe je met Gedestilleerd of gedemineraliseerd water omdat alleen het water verdampt, en dat moet je bij vullen .
Ook nooit Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bijvullen voor dat je gaat laden!, het vloeistofpeil in je accu stijgt als je accu bijna volgeladen is door gasvorming,hierdoor kan er zuur uitgeperst worden.
Alleen als je een geladen accu hebt laten omvallen moet je bijvullen met zuur.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 14 december 2002 22:23 schreef F@zertje het volgende:Deze keer heeft Tati geen gelijk :)
Je vult een nieuwe accu met accuzuur met een soortelijke massa van 1.28.
Die laat je een uurtje staan en je hebt een bijna volledig geladen accu .
Als een accu ontladen is zit er bijna gewoon water in ,vandaar dat een ontladen accu ook snel bevriest (water he :) )
Bijvullen doe je met Gedestilleerd of gedemineraliseerd water omdat alleen het water verdampt en dat moet je bij vullen .
Ook nooit Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bijvullen voor dat je gaat laden!, het vloeistofpeil in je accu stijgt als je accu bijna vol is door gasvorming,
hierdoor kan er zuur uitgeperst worden.
Alleen als je een geladen accu hebtlaten omvallen moet je bijvullen met zuur.

klopt als een bus :}
 
Op zaterdag 14 december 2002 23:29 schreef P.H.C. Ritzen het volgende:Paul.

quote uit de FAQ
Het posten van je naam onder elke post
Sommigen vinden dit nogal storend, als je onder elke reply iets als Groeten van Pietje of Klaasje zet. Denk hier een beetje om.

Sorry ben een beetje in een ongestelde bui vandaag... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan