prijs accuzuur

nee, bovenstaande stelling is juist, eerst wordt ie warm, dan eff af laten koelen dan aan een lader, mijn eigen voorkeur is in deze geen druppellader, dat is immers een onderhoudslader, mij is geleerd van de eerste keer gewoon goed vol laden, een druppelader blaast hem niet goed vol, die heb ik ook wel, maar die ontlaadt en laadt, ik zou gewoon een autoacculader nemen, althans doe ikzelf altijd
 
:? "Als een accu ontladen is zit er bijna gewoon water in"dit geloof je toch zelf niet maar goed,en een motoraccu opladen met een autolader lijkt me ook niet zo n goed plan die laad veels te hard

en accuzuur kan je ook wel bij mij kope voor weinig,kan zo ff een can voor je vullen ,je kunt het ook wel in literflessen kope ,kijk eens bij automateriale zaken(deze week nog 8000 liter gebruikt om accu s te vulle,was druk weekie met die vorst '( )

accuzuur is dus zwavelzuur verdund met water(37%zwavel rest water) :? :?

ik zie dat je uit oldenzaal komt probeer het eens bij hampsink automateriale,volgens mij hebben ze wel los zuur
 
Laatst bewerkt:
Gedestilleerd of gedemineraliseerd???

Gedemineraliseerd betekend: Alle mineralen, zoals kalk zijn eruit verwijdert.
Gedestilleerd: Het water verhitten en vervolgens de ontstane hete waterdamp weer afkoelen zodat het weer condenseerd. Hier mee bereik je dat alle het kalk achterblijft, en niet meekomt in je destillaat. Zodat je schoon, mineraal vrij water overhoudt.
Dus wat is het verschil??? NIKS.
Het gaat erom dat je mineraalvrij water in je accu pleurt, zodat dit vanzelf zuur wordt (accuzuur) in de accu.
 
Op zaterdag 14 december 2002 22:23 schreef F@zertje het volgende:Deze keer heeft Tati geen gelijk :)

vertel dat maar tegen de accu die in mijn gsxf zat (of zit want ik weet niet waar het ding nu uit hangt).

als je de accu snel wilt gebruiken moet je hem vullen met accuzuur en al hij langer kan staan kun je hem ook vullen met gedestileerd water.

Zo zei een kameraad van mij ook, en die heeft scheikunde gestudeerd op de TU. (gaat nu werken bij ricardo in engeland, dus ik denk dat ik hem wel kan geloven)
 
Sommige accu's hoef je niet door te laden als je ze direct in gebruik neemt (bijv. Yuasa en Varta) Die herken je doordat ze direct gaan borrelen als je ze met accuzuur vult. :)

Overigens gebeurt er wel degelijk wat als je gedemineraliseerd water drinkt, vraag maar aan je huisarts of zo! (Niet proberen dus) })
 
Gedemoliseerdwater is leidingwater dat; Gekookt is waarvan de kookdampen zijn gecondenseerd en op gevangen, dat gecondenseerd water van je stoom zeg maar is HET gedemoliseerd water... gemaakt van wat in princiepe uit je eigen leiding via de waterleidingsmaatschappij je huis binnen komt.
Kalk en vuil vrij, schoon omdat bij het koook proces het vuil in het water blijft en niet mee verdampt, is drinkbaar maar smaakt echt niet ..!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan