Prijs voor gebruikte motor

Goed nieuws! Ik heb het niet nodig gehad om hem hier neer te zetten, ik heb hem al verkocht via Facebook. Ik heb er 500 euro voor gekregen, dus dat is precies wat ik er in ieder geval voor wilde hebben. Bedankt allemaal voor het meedenken, ik ga in ieder geval nog mijn kleding hier verkopen.
 
Op facebook zijn diverse groepen om motoren te verkopen..
tot 750 euro
tot 1500 euro
motoren voor sloop en onderdelen


Mijn ervaring..is gratis, je ziet wie reageert, en verkoopt beter dan MP, op die groepen op FB zit je direct in de juiste categorie..
Ik heb geprobeerd een xj900 te verkopen voor 175 euro ( lopende motor ) en had meer ellende dan een sportwagen van 50K
 
Zij heeft 8 jaar in bezit dus van haar komen de Km'ers niet.

Bij aankoop was ie 10 jaar oud.. dus dan zou ie 10 jaar lang 10.000km op jaarbasis hebben gereden.

Nope.
Het kan wel kloppen. De eerste paar jaar heb ik er intensief mee gereden, het hele jaar. Daarna is het afgezwakt, totdat ik helemaal niet meer reed. Dus dat getal wat je opnoemt zou best kunnen kloppen.
 
Goed nieuws! Ik heb het niet nodig gehad om hem hier neer te zetten, ik heb hem al verkocht via Facebook. Ik heb er 500 euro voor gekregen, dus dat is precies wat ik er in ieder geval voor wilde hebben. Bedankt allemaal voor het meedenken, ik ga in ieder geval nog mijn kleding hier verkopen.
Stuk beter dan 150,-;)
 
Tja als je geen gezeur aan de deur wil zijn ze wel handig,maar verwacht geen topprijs voor je motor,sowieso starten ze
heel laag met een bod,ze een tijd laten wachten wil wel eens een hogere prijs opleveren,dan nog langer laten wachten en ze gaan dan
ongeduldig worden en je bellen,dan zeg je dat je hun bod nog veel te laag vind,uiteindelijk komen ze dan met een maximaal bod,
wat overigens vaak ook nog vrij laag is,maar een stuk hoger dan hun eerste bod,(het zijn net mensen):+
 
Tja als je geen gezeur aan de deur wil zijn ze wel handig,maar verwacht geen topprijs voor je motor,sowieso starten ze
heel laag met een bod,ze een tijd laten wachten wil wel eens een hogere prijs opleveren,dan nog langer laten wachten en ze gaan dan
ongeduldig worden en je bellen,dan zeg je dat je hun bod nog veel te laag vind,uiteindelijk komen ze dan met een maximaal bod,
wat overigens vaak ook nog vrij laag is,maar een stuk hoger dan hun eerste bod,(het zijn net mensen):+
Ja, maar die tactiek werkt niet met een motor van €500,-

Met een motor van dat geld maakt de kmstand niet eens meer uit, als ie maar loopt als dat is afgesproken.
 
Ja, maar die tactiek werkt niet met een motor van €500,-

Met een motor van dat geld maakt de kmstand niet eens meer uit, als ie maar loopt als dat is afgesproken.
Het werkt met iedere motor,ze werken met verschillende handelaren en zijn zelf alleen maar een tussenpersoon,
de ene handelaar zal dan ook meer bieden dan de andere als ze er interesse in hebben,heb je de pech dat maar 1 handelaar meedoet tja dan
word het een moeilijker verhaal tenzij hij de motor graag wil,dan doen ze nog wel een hoger bod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan