Probleempje met motorpak/laarzen

Ben je er al mee terug geweest naar de winkel. Als je ze niet hebt gebruikt dan willen ze je vast wel iets anders verkopen.
 
Groupie is niet het type van die laars hoor, ik denk dat Supersportroel zichzelf een Alpinestar Groupie noemde omdat hij blijkbaar twee paar laarzen er van heeft :)

Het type van de getoonde laars is Supertech R, ik heb ze ook en het zijn toplaarzen (maar wel aan de prijs). Ik heb ook nog de Sidi Vertigo, die zijn ook erg goed. En met beiden heb ik er absoluut geen last van dat ze niet dicht zouden kunnen.

Nie om te zeuren maar...Dit zijn supertechs.. (wil ze zelf ook graag)

superm.png


Maar goed, mn broer had t zelfde euvel. Heeft van die korte voetbalstalpoten.
En was ook zo goochem om ze te passen zonder pak an. Eindresultaat? Er werd
een stukkie van zn broek afgehaald en klaar... Dus.. Misschien bij jou ook de broek
iets te lang?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik reed al 2jaar in een textielpak rond met Alpinestars laarzen eronder. Geen enkel probleem en de laarzen bevallen ook nog altijd goed. Maar dit jaar op de beurs een leren combi gekocht en mijn broek past idd ook niet goed in mijn laarzen.
De oplossing die ik voorlopig heb is om de rits van mijn broek thv de enkels maar half dicht te doen zodat deze niet op m'n enkel zit te drukken. Aan mijn andere voet krijg ik mijn laars maar net dicht en is er dus maar een klein contact met het klittenband.

Het gaat dus wel, maar het zit niet optimaal en het ziet er ook niet echt mooi uit.
Bijkomend probleem is dat het zo'n Goretex toerlaars is, dus ergens wel logisch dat dat niet goed past met een leren pak. Maar een sportlaars past bij de wreef niet met mijn voeten. Dus voorlopig is dit voor mij de beste oplossing.
Maar het is dus zeker een bekend probleem.

251750_black_l.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan