Problemen met de besturing van MF

Gewoon Firefox (of SeaMonkey of evt Safari) gebruiken, IE sucks big time. IE is niet 'gewoon', IE is een butt-programma wat je in de maag is gesplitst door M$.

Je kunt ook MyBee downloaden in KTM-oranje:

mybee.png


_O-
 
Altijd weer "leuk" die zgn antwoorden...

Ik gebruik IE8 en herken dit probleem ook ja. Is iets van de laatste tijd. En: het gebeurt niet altijd.
 
Gewoon Firefox (of SeaMonkey of evt Safari) gebruiken, IE sucks big time. IE is niet 'gewoon', IE is een butt-programma wat je in de maag is gesplitst door M$.

Je kunt ook MyBee downloaden in KTM-oranje:

[afbeelding]

_O-


tendentieus en onwaar.
 
en en de oplossing is ?

ook blij f ik bij uitschakelen van mijn computer ook niet ingelogd. dit was eerder wel het geval

dat van dat uitloggen is mijn fout ;-)

das dus opgelost. maar ik krijg nog steeds af en toe geen edit knoppen in mijn reageer scherm.

ik bedoel die knopen voor small en doorhalen, kleine letters of cursief...die knoppen dus
 
Laatst bewerkt:
Probleem van lekken zit em natuurlijk in de populariteit van de gebruikte software. Bij MS zullen heus geen incompetente mensen werken, althans, niet meer dan bij Apple of welke toko dan ook.
 
Ik heb het probleem ook dat de icoontjes vaak niet werken.

Dat is altijd wanneer de balk met de tekstbewerkingsopties bovenaan het tekstveld niet verschijnt.

Ook ik gebruik IE (8) en het fenomeen doet zich voor op 4 verschillende notebooks met IE (8). Zal dus wel IE (8) gerelateerd zijn, maar dat maakt het niet minder hinderlijk.
 
Laatst bewerkt:
Probleem van lekken zit em natuurlijk in de populariteit van de gebruikte software. Bij MS zullen heus geen incompetente mensen werken, althans, niet meer dan bij Apple of welke toko dan ook.
Ik zeg niet dat ze minder competent zijn dan Apple oid (we hadden het geeneens over Apple) maar mensen moeten eens wat beter nadenken bij wat ze gebruiken (geldt ook voor Apple-produkten hoor, de meeste Apple-gadgetkopers zijn gewoon guinea pigs voor Apple totdat versie 3 of 4 uitkomt...).
Firefox is nu wereldwijd een van de meest gebruikte en gebruiksvriendelijke browser. Het is het minst vatbaar voor spyware en heeft minder lekken dan IE (dat komt ook deels doordat het Open Source is).

BTW de 'error' zit de meeste tijd achter het scherm ;)
 
Laatste tijd merk ik vaker dat de invoegopties ontbreken.

Zo heb je soms dat je een bericht typt en je dan op een aparte link moet drukken voor de invoegopties. (dikgedrukt, schuin, onderstreept, doorgehaald e.d.) Je kunt dan ook niet je bericht eerste bekijken, je kunt 'm dan alleen versturen.

En soms open je een uitgebreid reageerveld en zijn de invoegopties spoorloos.

Derde optie is dat je alles wel hebt, maar je kunt geen emoticons invoeren.

Nou is dit alles geen drama, als je de codes een beetje kent (na twee jaar MF, moet dat toch aardig lukken!) maar handig is anders.

Hebben meer mensen hier last van?

Zo ja, Modjes... hoe komt dit!? Hellepie! :o

Sommigen heb ik ook last van.
Wat ik hieraan toe kan voegen is als je een lang verhaal typt, het reageerveld niet meer de laatste stukken tekst laat zien. Je ziet dan constant het beeld terugspringen naar de regels ervoor en je weet dus niet meer wat je typt. :)
 
Sommigen heb ik ook last van.
Wat ik hieraan toe kan voegen is als je een lang verhaal typt, het reageerveld niet meer de laatste stukken tekst laat zien. Je ziet dan constant het beeld terugspringen naar de regels ervoor en je weet dus niet meer wat je typt. :)
:^

Maar verder heb ik er geen last van, tik wel in het grote veld en gebruik wat ik kén aan smilie's/tekstopmaak als het niet in beeld is... who cares... ik niet iig :N
 
Wat ik hieraan toe kan voegen is als je een lang verhaal typt, het reageerveld niet meer de laatste stukken tekst laat zien. Je ziet dan constant het beeld terugspringen naar de regels ervoor en je weet dus niet meer wat je typt. :)

En dit zie ik dan ook weer gebeuren bij de tekst editor op gmail.com
Dit is dus niet een MF gerelateerd probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan