Project Big One - Super Four Since 1992 part VIII "Winter"

Hoeveel geef ik uit aan Accesoires per jaar.

  • tot 100 euro p.j

    Stemmen: 1 7,7%
  • Tot 250 euro p.j

    Stemmen: 4 30,8%
  • Tot 500 euro p.j

    Stemmen: 2 15,4%
  • Meer dan 500 euro p.j

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
binnenkant is ook mooi,zit zelfs een pompje in om je wangkussentjes op te pompen.

Enne sticker op vizier blijft lekker zitten :Y ,komt nog een dark smoke vizier aan dus deze gaat er toch af.
Ik heb van mijn AGV ook nog het heldere vizier liggen helemaal nieuw,heeft er alleen opgezeten toen ik de helm kocht. ;)


Mooie helm! :Y :Y
 
Deed wel zeer zeker :X .Ik heb ook een klein strafje :Y ,mag niks meer kope :( .kep een gat in mijn hand zegt ze _O- zij met 40 paar schoenen en laarzen in de kast _O- en heeft nog een paar leuke slippertjes gezien handig voor op vakantie :N :N .gaat dan mooi ook niet door. :+

Was een joke! Ik heb het virus al langer te pakken, dat het regelmatig geld kost, daar hoor ik hier niks van :Y :Y
Anders had ik de CB ook niet gekocht, ben een beetje verwend!! 8-)
 
Jip! Nachtdienst ritme, nu kan ik niet slapen -O-


Ken het verschijnsel,vond het bij mij de laatste jaar een ramp worden maar ik had dan ook een week lang nachtdienst.Zaterdag ochtend om 07:30 thuis ff een paar uur slapen zodat je toch nog wat aan de zaterdag middag had.Zondags de hele dag zo gaar als een gebakkie :Z en wanneer het bedtijd was joepie klaar wakker *O* .blij dat ik er vanaf ben :Y
 
Laatst bewerkt:
ha ha,en dan gaat tie los. _O-

Wat ik zeker denk te willen hebben gekocht, later dit jaar
Middenbok
Bies op velgen
Valdoppen
Sw motech bagage drager, denk ik nog over
KN filter air
Op termijn andere demper
Ander zadel
Eventueel ander ruitje

Zal nog wel wat bijkomen, we zien wel
 
Laatst bewerkt:
Ken het verschijnsel,vond het bij mij de laatste jaar een ramp worden maar ik had dan ook een week lang nachtdienst.Zaterag ochtend om 07:30 thuis ff een paar uur slapen zodat je toch nog wat aan de zaterag middag had.Zondags de hele dag zo gaar als een gebakkie :Z en wanneer het bedtijd was joepie klaar wakker *O* .blij dat ik er vanaf ben :Y


:Y :Y precies! Maar poker kijken op tv is best oké -O- -O-
 
Wat ik zeker denk te willen hebben gekocht, later dit jaar
Middenbok
Bies op velgen
Valdoppen
Sw motech bagage drager, denk ik nog over
KN filter air
Op termijn andere demper
Ander zadel
Eventueel ander ruitje

Zal nog wel wat bijkomen, we zien wel

Oja leuk die bies of met een mooi woord Wielstriping,rolletje van 15 euro en dan anderhalf uur vloeken om het er mooi rond op te krijgen.Wat een but werkje :( .Komt later mijn buurman met zijn FZ6 of ik hem ff wilde helpen want bij mij zat het er zo mooi op _O- kon ik weer aan de gang. :r
 
Wat ik zeker denk te willen hebben gekocht, later dit jaar
Middenbok
Bies op velgen
Valdoppen
Sw motech bagage drager, denk ik nog over
KN filter air
Op termijn andere demper
Ander zadel
Eventueel ander ruitje

Zal nog wel wat bijkomen, we zien wel


Dan ben je er nog lang niet. HAhahaha kijk maar wat er allemaal bij op zit.
 
Goedemorgen heren wakker worden ik ben weer wakker.
Na een onrustig nachtje wakker om zo naar Arnhem te vertrekken. Werken tot 16 uur.
Neem me Tab maar ff mee om dit Topic nog ff uit te volgen zou nog ff een nieuwe maken voor ik weg ga. Klasse mannen deze is alweer bijna vol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan