Project Big One - Super Four Since 1992 part VIII "Winter"

Hoeveel geef ik uit aan Accesoires per jaar.

  • tot 100 euro p.j

    Stemmen: 1 7,7%
  • Tot 250 euro p.j

    Stemmen: 4 30,8%
  • Tot 500 euro p.j

    Stemmen: 2 15,4%
  • Meer dan 500 euro p.j

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze is net gewend aan de gedachte dat er weer een nieuwe fiets komt, dus moet het langzaam opbouwen hé!?! *D *D 8-)

En zo werk je stap-voor-stap naar een turbootje ofzo........... _O-

full
 
Ziet er uit als een bejaard bouwdooske? :? Pas maar op dat de deeltjes niet uiteen vallen! ;( Denk trouwens dat zo'n model in de doos meer waard is/blijft dan in elkaar gezet. :Y Maar ja, dat staat minder leuk in je vitrinekast............ :N

Weten je collega's trouwens dat het voor jou is? Misschien dat ze dan iets minder onbeschoft met het pakketje omgaan...........


Tis ook een bejaard bouwdoosie :Y ,daarom al bijna nergens meer te krijgen.Maar nu vond ik er 1 op Marktplaats voor weinig dus dacht kom maar op.
Ben ook nog op zoek naar de eerste CB 750 op schaal 1:6 die zijn nog wel te krijgen op Ebay maar ga er toch echt geen 150 euro voor betalen :? en dan moet tie ook nog opgestuurd worden :W mongole prijzen maar wacht rustig af. :Y
 
Ik mis nog een foto van de binnenkant!

En die stickers op het vizier lijken met ook het uitzicht belemmeren.......... _O-


binnenkant is ook mooi,zit zelfs een pompje in om je wangkussentjes op te pompen.

Enne sticker op vizier blijft lekker zitten :Y ,komt nog een dark smoke vizier aan dus deze gaat er toch af.
Ik heb van mijn AGV ook nog het heldere vizier liggen helemaal nieuw,heeft er alleen opgezeten toen ik de helm kocht. ;)
 
Mijn vrouw heeft mij net ingeënt tegen dit virus :+


Deed wel zeer zeker :X .Ik heb ook een klein strafje :Y ,mag niks meer kope :( .kep een gat in mijn hand zegt ze _O- zij met 40 paar schoenen en laarzen in de kast _O- en heeft nog een paar leuke slippertjes gezien handig voor op vakantie :N :N .gaat dan mooi ook niet door. :+
 
Laatst bewerkt:
Tis ook een bejaard bouwdoosie :Y ,daarom al bijna nergens meer te krijgen.Maar nu vond ik er 1 op Marktplaats voor weinig dus dacht kom maar op.
Ben ook nog op zoek naar de eerste CB 750 op schaal 1:6 die zijn nog wel te krijgen op Ebay maar ga er toch echt geen 150 euro voor betalen :? en dan moet tie ook nog opgestuurd worden :W mongole prijzen maar wacht rustig af. :Y

Ik had vroeger van Tamiya van die RC-autootjes die je zelf in elkaar moest zetten, je wilt niet wèten waarvoor ze soms weggaan op eBay! :? Nieuw-in-doos........... :Y
 
2.473! 2.474 t/m. 2.500 laat ik aan jullie over! :W :z

Morgen nog een 10 km veldloop (lekker bagger met al die regen!) dus ik moet even goed uitgeslapen zijn...........
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan