project circuitracer is af! zie fotos!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stickers zat iig, maar kan je dit niet in het [Kawa? Dat ding is onherkenbaar geworden:P ) topic plaatsen? :+
Zo heel, heel, heeeel speciaal is ie nou ook weer niet _O-

beetje jammer van alle stickers vind ik.. Akrapovic? Marlboro? Monster? 't past allemaal niet :N

@ Flyingdutchy: 't is een heuze circuitracer, hoor!
 
Laatst bewerkt:
Waarom je buddy met een net vast en niet gewoon een cover?

Verder nette fiets hoor.
 
ik doe een beetje moeite om het met jullie te delen en krijg gelijk negatieve antwoorden..... dank jullie wel en trouwens hier zie je de koplamp (links grootlicht rechts stadslicht)

[afbeelding]
[afbeelding]

let niet op de bedrading moet nog wegewerkt worden.
sorry hoor :j maar een kawasaki met wat ducati-replica-sticker-tuning trekt geen volle zalen :$
 
Ben niet negatief, stel gewoon een vraag. Zonder koplamp mag je de weg niet op (wat prima is voor een circuitracer), maar dan verwacht ik ook geen spiegels, kentekenplaten e.d.

Blijkbaar wil je er wel mee de weg op kunnen (gelijk heb je), maar dan heb je een koplamp nodig. Die waren op de eerste foto's niet te zien. Leuke lichtjes trouwens. Geeft dat een beetje licht? 't Zal vast niet goedgekeurd zijn, maar valt dat op een kilometer afstand al te zien, of ziet 't er heel normaal uit?
 
Laatst bewerkt:
Die glimt erg mooi. Maar dan nog steeds de vraag waarom dat netje om het kontje zit? En waarom een Dunlop achterband, Continental voorband en Bridgestone stikkers?

Verder erg leuk gedaan. Ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. :]
 
bij "project circuitracer" verwacht ik meer dan een paar foute stickers kopen en je brommer er vol mee te plakken.

zijn er ook nog echte mods gedaan?
 
Stickers wat overdone imo maar goed plamuur en spuitwerk :Y
(ik neem aan dat het een orginele kuip was waarbij je het eea dichtgemaakt hebt)
 
koplamp geeft meer licht dan orginele koplamp... en er zit E keuring op!
 
ik sluit deze topic omdat mensen dit niet echt waarderen...
Als je niet tegen kritiek kan, moet je hier idd niet komen. :Y


Ik vind het persoonlijk ook niet zo mooi, ik had eerder voor een kawa replica gegaan ipv een ducatie. Maar das persoonlijke mening he ;)
 
koplamp geeft meer licht dan orginele koplamp... en er zit E keuring op!
haha, echt? Ik betwijfel of oom agent er mee akkoord gaat. :P

Maarre, van die stickers op je double bubble ruitje kon je wel eens spijt gaan krijgen, met name op het moment dat je met je kin op de tank op de Tarzanbocht af stuift!

ik doe een beetje moeite om het met jullie te delen en krijg gelijk negatieve antwoorden..... dank jullie wel en trouwens hier zie je de koplamp (links grootlicht rechts stadslicht)
Tja, je deelt alleen foto's, je hebt (nog) niet verteld wat je er allemaal aan hebt gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Maarre, van die stickers op je double bubble ruitje kon je wel eens spijt gaan krijgen, met name op het moment dat je met je kin op de tank op de Tarzanbocht af stuift!

Mwoah, die stickers maken niet veel uit bij een niet doorzichtig ruitje.

Ik vermoed dat de TS niet meer genegen is om nog een bijdrage te leveren aan dit topic. Daarom :W
 
ik sluit deze topic omdat mensen dit niet echt waarderen...

ja hallo,

je komt met een topic "project circuit racer is af" alwaar we een paar slecht genomen foto's zien van iemand die nog net geen AH voetbalstickers erop heeft geplakt en als er don structureel commentaar komt dan gaat meneer zielig doen.

zo werkt het niet he.

net als dat we bij een mooie vrouw graag lang kijken werkt dat ook bij een gedrocht, dan moet je kijken of je wil of niet want ook ultieme lelijkheikheid ligt heel dicht bij ultieme schoonheid vanuit de cirkelvisieberedenering :Y

img00150-20100211-1310.jpg

img00149-20100211-1309.jpg

img00148-20100211-1309.jpg

img00147-20100211-1309.jpg

img00146-20100211-1309.jpg

img00145-20100211-1309.jpg

img00144-20100211-1308.jpg

img00143-20100211-1308.jpg

img00142-20100211-1308.jpg

img00141-20100211-1308.jpg
 
haha, echt? Ik betwijfel of oom agent er mee akkoord gaat. :P

Maarre, van die stickers op je double bubble ruitje kon je wel eens spijt gaan krijgen, met name op het moment dat je met je kin op de tank op de Tarzanbocht af stuift!Tja, je deelt alleen foto's, je hebt (nog) niet verteld wat je er allemaal aan hebt gedaan.

Sterker nog volgens mij maken die stickers geen drol uit en kan je niet eens door het ruitje heen kijken.

Trouwens Flyingdutchie, nog bedankt voor de quote met de foto's ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan