project helmsluiting

welke sluitng heeft jou voorkeur(reageer met argument)

  • dubbel d

    Stemmen: 9 100,0%
  • snelsluiting

    Stemmen: 0 0,0%
  • klikbandje (weet de naam ervan niet precies)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

pedrosa#26

MF'er
17 jul 2007
211
1
jullie hulp gevraagd bij een schoolproject over helmsluitingen welke het veiligst en waarom, welke het handigst en waarom
 
Wat is het verschil tussen een snelsluiting en een klikbandje?

Mijn voorkeur gaat uit naar DubbelD. Een kliksysteem kan losschieten, dubbelD is daarom in mijn ogen wat veiliger.
 
jullie hulp gevraagd bij een schoolproject over helmsluitingen welke het veiligst en waarom, welke het handigst en waarom

Mijn input: Dubbel D. Snelsluitingen willen nogal eens slippen en na een tijd ben je verplicht om de band weer aan te trekken. Dubbel d is wat lastiger en duurt wat langer, maar blijft op z'n plaats.
 
Wat is het verschil tussen een snelsluiting en een klikbandje?

Mijn voorkeur gaat uit naar DubbelD. Een kliksysteem kan losschieten, dubbelD is daarom in mijn ogen wat veiliger.
klikbandje is zo'n ribbelbandje die je is een kliksysteem doet, lastige omschrijving
 
Mijn input: Dubbel D. Snelsluitingen willen nogal eens slippen en na een tijd ben je verplicht om de band weer aan te trekken. Dubbel d is wat lastiger en duurt wat langer, maar blijft op z'n plaats.
Ik snap niet dat mensen dubbel-D lastiger vinden, of langer vinden duren. Ja, de eerste keer dat je zo'n sluiting dicht moet maken zit je even te pielen, maar met snelsluitingen zit je altijd te klooien. Erin, net niet strak genoeg, eruit, bijstellen, weer erin, te strak, etc. Terwijl je een dubbel-D na een maand gewoon met je ogen dicht in 1 seconde vastmaakt en straktrekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan