Project Papazuki

Mag ik vragen hoelang je er mee bezig bent geweest (exclusief het polijsten maar, want dat zijn ook nog heel wat uurtjes waarschijnlijk
Dat mag je vragen. De eerste duurde wat langer dan de tweede, is natuurlijk altijd zo. Ik heb het niet precies bijgehouden maar ik gok dat de tweede me een uurtje of 3 gekost heeft inclusief slijpen, schuren en polijsten.
 
Gepolijst of opnieuw verchroomd?

Gok op gepolijst.
Allebei fout. Een nieuwe bij de Suzuki dealer besteld en gemonteerd. Kost ongeveer hetzelfde als opnieuw laten verchromen incl. verzendkosten. Polijsten had geen nut, er zit roest onder het chroom.
 
Alle elektra aangesloten en alles doet het ! Filmpje:

 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Die teller staat heel netjes. Ook mooi geplaatst.

Geef eens wat meer gas met die knalpijpies. Zo klinken ze namelijk nog redelijk beschaafd. ben wel benieuwd hoe die verder klinkt. Wanneer komt daar een filmpje van?
Mn K is ook nog 'stil' bij stationair met alleen t uitlaat spruitstuk erop heb, eenmaal gas erop ook niet meer.
 
Mooi! Ben benieuwd of dat display goed af te lezen is in het zonlicht? Wel wat lastig testen met dit weer.
 
Als ie goed afgesteld is dan plaats ik nog wel een filmpie. De piepkes zijn best wel stil, niet in het minst door de zelfgefabriekte tussendemper. Denk dat ie zonder die tussendemper héél veel herrie zou maken. Vind het prima zo, hoeft voor mij niet zo'n herriebak te zijn. Ik woon nogal dicht bij de Duitse grens en kan nu ook erover met deze motor zonder dat ik bang moet zijn dat ik 'm moet laten staan van de Polizei(kers).
Of deze teller in de zon ook goed afleesbaar is zal de praktijk uitwijzen. Voor het geld is het een mooi ding en ik was blij verrast dat ie het in één keer deed.
 
ik heb wel eens een uitzendkracht mee gehad op klus.... die deed een studie chinees, daar was hij hoop ik wel goed in _O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan