pruts&pruttel meeting 1 (ceebee/brabant editie

De 28e staat intussen vast. ;-)

  • 6e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 28e

    Stemmen: 4 66,7%
  • kan allemaal :-)

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
weet iemand hoveel je moet neertellen voor 2 gaskabels + koppelingskabel? De mijne hebben ook wel hun beste tijd gehad... net als de rest van de cb, hahaha! :)
 
Ik zou trouwens de vlotterkamers toch maar los halen als ik Mathijs was om de sproeiers opnieuw door te blazen. Kan je meteen bij de vlotternaald schoonmaken & 't vlotterniveau afstellen. Als dit allemaal lukt zonder de carbs verder uit de motor los te halen zou de synchronsatie ook redelijk moeten blijven.
ja, dat ben ik ook van plan. maar vlotterkamers los lukt niet zonder de complete carbs te demonteren, dan moet alles los. Vlotterniveau afstellen is nieuw voor mij, hoe moet dit en wat ist nut ervan?

PS morgen is nieuwe remleiding klaar, dan meteen benzinefilters monteren en de carbs maar weer eens los halen (voor de 3e keer... wordt al bijna routine.) En zouden grotere sproeiers schelen?
 
vlotterkamers kun je loskrijgen met een stompie schroevendraaier, je weet wel zo'n klein dik handvat met een kruiskop of sleuf. Vlotterhoogte, als ik me niet vergis moet je dan de carburateur op zijn kop houden. Afstand tussen carbvoet en de lip waar de vlotterafsluiter tegen aan komt moet dan een bepaalde afstand hebben. Zo rond de 21 mm maar dat moet je ff checken. Nut er van is dat hij a niet overstroomt, b genoeg benzine krijgt bij hogere toeren c zo'n ideaal mogelijke verneveling.
 
grotere sproeiers? M'thijs je gebruikt toch gewoon je luchtfilter, dan zou ik van de sproeiers af blijven. Eerst maar eens die uitlaat maken. Eventueel kun je later nog de nald een standje hoger of lager zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan