Mijn 1999 r1 ook op de testbank vorig jaar. Alleen een laser slip on 150pk aan het wiel met 121 nm
ligt het aan mij of staatie net een tikkeltje te rijk? (lucht/br hoorde toch rond de 1:13/14 te zitten?)
koppelkromme dipje?
wel leuk resultaat
Dolf trek je daar niks van aan. Ik kan ook 20 pk verdienen door van de ene naar de andere bank te gaan met dezelfde motor.
Je kunt alleen vergelijken als je na elkaar op dezelfde bank gaat, en zelfs dan nog is de uitslag afhankelijk van veel factoren (van wielslip tot bandenspanning).
Dus die kroegpk's heb je niks aan.
Het is alleen fijn om te weten dat je motor goed afgesteld staat (een tikkie arm in dit geval, maar niet te extreem).
Helemaal standaard, hij heeft meerdere runs gehad met tig r1 en. Allemaal rond de 130-140 pk aan het wiel. Deze is heel sterk. zeker de NM. dit zijn geen kroeg PK's. HAd hiervoor een gsxr1000 met 168 pk en 123nm. tuned bij hoegee
Helemaal standaard, hij heeft meerdere runs gehad met tig r1 en. Allemaal rond de 130-140 pk aan het wiel. Deze is heel sterk. zeker de NM. dit zijn geen kroeg PK's. HAd hiervoor een gsxr1000 met 168 pk en 123nm. tuned bij hoegee
je verhaaltje, das pas sterk...
121 nw
nw? Newtonwatt?
post aangepast.. nw of nm... blijft allebei een ijzersterk verhaal..
Als je uit gaat van het gemiddelde staat hij dus precies goed
eigenlijk is het Nm
mijn gixx heeft 130,4 PK aan achterwiel
Bandenspanning 2,9
Wheelspin geen idee.
Loopt erg hard voor een 750
Had er ook een uitdraai bij van paar jaar terug daarbij had die 108 op een andere bank.
Conclusie, kijk niet naar de PK's maar wat je ermee op de weg doet
Mijn conclusie: ik wil wel eens tegen de R1 sporten
Gisteravond mijn R1 op de testbank gezet bij Dolf v/d Heuvel te Kaatsheuvel.
Resultaat ± 136 Pk op het achterwiel zo`n 156 Pk op de Krukas
Filmpje:
[~[url="http/www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/02/29/1204270254-50.jpg"]afbeelding~][/url]