R1 2004 (deel 2)

Nee, een rode heb ik nog niet gehad! Gebruik zelf Meguiars was, echt goed spul en de R1 glimt nu ook als een tiet! Maar breng hem maar eens langs hoor, zet hem zo voor je in de was, geen probleem. O-)
 
die paddockstands kun je kopen/bestellen bij marcomoto, kosten ongeveer 90 euro per stuk. de voorste stand is iets goedkoper. Heb nu de orignele van yamaha, maar die zijn zo instabiel als de pest. De stands van bikelift zijn ook wel goed en een stuk goedkoper, ongeveer 35/40 euro per stuk
 
(geen spam) www.marcomoto.nl en dan onder "racing division". Maar stuur marco eens een mailtje, die kan je haarfijn uitleggen welke de beste is voor je bike. Hij antwoord meestal binnen een dag terug met een heel verhaal! :}

Die van bikelift, heb ik zo geen website van, maar zijn bij de betere motorzaken te koop. Me broer gebruikt ze voor zijn Sp-1 en ik vond ze verbazingwekkend stabiel.

Het voordeel van de valtermoto's is dat ze geen verstelbare delen hebben en dus minimale speling, wat bijdraagt aan de stabiliteit.
 
Thxs voor de tip!
Heb hem meteen even gemaild!

Site ziet er goed uit van marcomoto, heb je ervaring bij hem?

Tot zover dat ik met hem gemaild heb over de stands en ik die bij hem ga bestellen. Verder valt het me op dat hij een van de weinige internetwinkels is die de tijd neemt voor zijn online klanten en ze uitvoerig informeert. Dit kom je tegenwoordig nog maar weinig tegen. Daarom bestel ik ze bij hem.
 
Zo het nieuwe jaar zijn we weer goed gestart, in ieder geval niet nuchter *O* *O*

Maar ik had toch echt wel een zonnig 2006 gewenst, mis nog een zonnetje en warm asfalt ;)

Superpole heeft alleen een achter paddockstand en ik zoek een set.
 
heel afgezaagd om te zeggen.
Maar toch iedereen een goed en gezond 2006.
En misschie tot ziens op een meeting of op een circuit.
 
Ligt het aan mij of begint het buiten alweer mooier weer te worden?? Ik kan natuurlijk ook halicuneren, maar ik zag vandaag de eerste motorrijders alweer! *O* Ik begin weer hoop te krijgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan