euhmm, zeker nog nooit een R1 gereden? de laatste keer dat ik checkteDat is inderdaad onmogelijk.
Hier is het scenario:
1 - bla bla bla
4- De snelheid is inmiddels 120 KM/h, de R1 zit nu op 8000RPM in z'n twee en begint nu pas te trekken.
Oftewel, de R1 rijder had terug moeten schakelen.
Bij de 120 km/u trekt de R1 nog ff verder in zijn 1ste versnelling, de Ford (komt kracht tekort) moet bij de 120 km/u al naar zijn 3 schakelen... Alleen daarom zal de Ford nooit sneller zijn, dan heb ik het nog niet eens over de pk/gewicht verhouding...
Dus kortom de Ford is zeker wel sneller
Ik denk dat je wat dat betreft de Ford Cosworth een beetje onderschat. Die schakelt echt niet bij de 120 al naar zijn 3, het is geen Suzuki Alto ofzo..
ok, wie zorgt er voor de Ford Crosworth en een camera?Je kan er net zo lang over lullen als je wilt, maar daar schiet je geen flikker mee op.
Bewijs het maar in de praktijk met een camera'tje
Edit: en een schouder voor de Ford bestuurder waarop hij kan uithuilen na afloop
[me]Crash wil bij nader inzien ook best verliezen
De Thurst SSC (Super Sonic Car)R1 '02 model
0-100 in 2.8 sec
0-200 in 8 sec
kortom, zoek maar eens zo'n auto