r1 wielie

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
14.20 hedenmiddag Napoleonsbaan vlak voor Baarlo zag ik een blauwe R1 een prachtige wheelie maken ,waarschijnlijk om een flitspaal te ontwijken.Toevallig een MF lid?
 
vet kikke dope de shit zeg.

Oja, ik heb vandaag een hoop motorrijders voorbij zien rijden, waren deze allemaal mf'er?
 
vet kikke dope de shit zeg.

Oja, ik heb vandaag een hoop motorrijders voorbij zien rijden, waren deze allemaal mf'er?
allemaal wheelies zeker.Was ook een ace die het probeerde maar lukte net niet.iets te zwaar denk ik. :]
 
sorry pap
shy2.gif
 
Om een flitspaal te ontwijken? Is afremmen niet wat simpeler? :P
Nee joh,sommige jongens kunne dus ECHT mottorrijde(niet alleen gas en rechtuit dus) en trekke hem bij een flitspaal 60 grade omhoog .Is je plaat dus niet meer zichtbaar.
 
Nee joh,sommige jongens kunne dus ECHT mottorrijde(niet alleen gas en rechtuit dus) en trekke hem bij een flitspaal 60 grade omhoog .Is je plaat dus niet meer zichtbaar.

Okay!

Ik rijd ook weleens langs een flitspaal met 20 te hard, maar dan als ie van voren flitst. Dat heb ik maar 2 keer gedaan, waarna ik er maar mee gestopt ben. Stel voor dat je herkend wordt... :X

Ik kan me nog herinneren een gast op een Harley die werd herkend uit het dorp en kreeg me toch een zooi bonnen! Stond toen met motor en beschikkingen en al in de krant op z'n harley! :)
 
Ik heb vadaag iets mee gemaakt joh...

Ik rijd met een groepje MFers over de tankbaan. (das een mooi stukje weg door het bos bij soest) En weet je wat ik naast de weg zie staan? zomaar alsof het niets is?












Een boom!!!! hoe vet is dat he! Ik heb vandaag gewoon een fucking boom gezien!
Jaahaaa.... nu zijn jullie wel jalours he? Ik acht de kans klein, maar heeft 1 van jullie wel eens een boom gezien?
 
Ik heb vadaag iets mee gemaakt joh...

Ik rijd met een groepje MFers over de tankbaan. (das een mooi stukje weg door het bos bij soest) En weet je wat ik naast de weg zie staan? zomaar alsof het niets is?












Een boom!!!! hoe vet is dat he! Ik heb vandaag gewoon een fucking boom gezien!
Jaahaaa.... nu zijn jullie wel jalours he? Ik acht de kans klein, maar heeft 1 van jullie wel eens een boom gezien?

Wat is een fucking boom? :) Een kruising tussen 2 soorten? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan