R46 Rossi replica

o wacht, dit is het ja-amen forum, we moeten alles leuk vinden en alleen maar lofende kritiek uiten... O-)
nee,zo bedoel ik het niet,ieder heeft recht op zn mening,maar een ander zn motor afkraken vind ik iets minder,das alles.
no hard feelings
 
nee,zo bedoel ik het niet,ieder heeft recht op zn mening,maar een ander zn motor afkraken vind ik iets minder,das alles.
no hard feelings
Ow de mijne mag je gerust afkraken. Ik rij erop zoalsie is omdat IK hem mooi vind. En als mensen willen denken dat ik denk dat ik Gibernau ben (haha), dan doen ze dat ook maar. Ik wilde eens 'iets' anders en ben erg gecharmeerd van de kleuren op de Telefonica bike. Ik heb niks met Pedrosa of Gibernau. Er komt ook niks op wat relateerd aan de Telefonica rijders. Nummer 79 die er nog op komt is mijn geboortejaar en ik heb de pijlen van de Castrol SP2 erop geplakt :9 ()eigen inbreng)
 
Hoi allen,

Ik zag foto's van de R6 Rossi replica :

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Iemand die weet als die in productie zal gaan en te koop zal zijn in europa later ?

Ik vind em mega cool.

Bedankt alvast voor alle reacties.

Greetz,

Christoph


Christoph,

Hij staat op de MotorRai in oktober.
Het volgende stukje heb ik van de website van de motorrai geplukt :

Merk: Yamaha
Product: R46.
De R46 is een speciaal door Valentino Rossi ontworpen R6. Het design van deze motor wordt gekenmerkt door de zon en de maan, twee belangrijke symbolen in het leven van Rossi. Het is een gelimiteerde motor en slechts enkele gelukkigen zullen hierop kunnen rijden.

Groet,
xjBikeR
 
Christoph,

Hij staat op de MotorRai in oktober.
Het volgende stukje heb ik van de website van de motorrai geplukt :

Merk: Yamaha
Product: R46.
De R46 is een speciaal door Valentino Rossi ontworpen R6. Het design van deze motor wordt gekenmerkt door de zon en de maan, twee belangrijke symbolen in het leven van Rossi. Het is een gelimiteerde motor en slechts enkele gelukkigen zullen hierop kunnen rijden.

Groet,
xjBikeR

Hoi xjBikeR,

Hartelijk dank voor je reactie.
Ik zal mijn best doen op de RAI te geraken, is wel een eind voor me van Zuid België :) .

Many thanks,

greetz,

christoph
 
Ow de mijne mag je gerust afkraken. Ik rij erop zoalsie is omdat IK hem mooi vind. En als mensen willen denken dat ik denk dat ik Gibernau ben (haha), dan doen ze dat ook maar. Ik wilde eens 'iets' anders en ben erg gecharmeerd van de kleuren op de Telefonica bike. Ik heb niks met Pedrosa of Gibernau. Er komt ook niks op wat relateerd aan de Telefonica rijders. Nummer 79 die er nog op komt is mijn geboortejaar en ik heb de pijlen van de Castrol SP2 erop geplakt :9 ()eigen inbreng)
ik kraak niet zo gauw wat af,en die van jou vinnik wel mooi hoor :)
maar dat komt omdat het ook honda is ;)
 
Christoph,

Hij staat op de MotorRai in oktober.
Het volgende stukje heb ik van de website van de motorrai geplukt :

Merk: Yamaha
Product: R46.
De R46 is een speciaal door Valentino Rossi ontworpen R6. Het design van deze motor wordt gekenmerkt door de zon en de maan, twee belangrijke symbolen in het leven van Rossi. Het is een gelimiteerde motor en slechts enkele gelukkigen zullen hierop kunnen rijden.

Groet,
xjBikeR

Nou je zou hier maar gelukkig mee zijn. Apart is het zeker maar absoluut niet mooi. :r (is mijn mening)
 
Terug
Bovenaan Onderaan