Race Academy

danku..... is er in ieder geval iets waar ik goed in ben, nu nog leren rijden in Ales over 1 1/2 week........... net m'n motor wat negekeken, carbs gelijk gezet, morgen hyperpro achter en voor, nog ff nieuwe bougies erin, verse versnellingsbak olie, powervalves schoonmaken en dan kan het daar niet meer aan liggen....

www.pagesjaunes.fr

Wie gaat er trouwens ook over 1 1/2 week al heen ? Wij gaan volgend weekend zondag de 25e al rijden en wilden eigenlijk dan ook al op het circuit slapen maar dat schijnt wat lastig te worden....jammer. Ik denk dat we dan maar een camping op moeten zoeken.

Hoezo zou je niet op het circuit kunnen slapen dan? We hebben vorig jaar ook op het circuit geslapen. Het enige wat ik Jan heb horen zeggen over dit jaar is dat je misschien 10 euro moet betalen voor de beveiliging( :? ). Maar je kan zelfs een pitbox huren als je dat zou willen, kan je ook in slapen...

Ik lees net dat je er 3 dagen van te voren al wil gaan staan, dan kan je beter op een camping daar in de buurt gaan zitten..
 
Laatst bewerkt:
het schijnt nu € 290 te zijn per nacht, delen door het aantal slapers....als je dan met z'n 2-en bent.........

met z'n 29-en is het inderdaad € 10 per persoon dan
 
Moet niet gekker worden... We betalen al 140 euro meer dan vorig jaar en dan nu ook ineens betalen voor het overnachten. Bij elk andere circuit is dat nooit een probleem. Ik denk dat we wat krachten gaan bundelen en het gesprek aan gaan met ome Jan. :(

Ik vind het trouwens niet zo netjes dat we daar nog steeds niet van op de hoogte zijn gesteld. Hij weet dat we vorig jaar ook op de paddock sliepen dus dat gaan we dit jaar ook gewoon weer doen. Ze verdienen ook al aan ons vanwege een pitbox die we willen huren, dus de koek is op.
 
het schijnt nu € 290 te zijn per nacht, delen door het aantal slapers....als je dan met z'n 2-en bent.........

met z'n 29-en is het inderdaad € 10 per persoon dan

Heb je dat van Jan gehoord?
Ik zou het wel vreemd vinden als we dat moeten gaan betalen. Ik heb geen beveiliging nodig hoor!!!Wat een onzin...
 
Moet niet gekker worden... We betalen al 140 euro meer dan vorig jaar en dan nu ook ineens betalen voor het overnachten. Bij elk andere circuit is dat nooit een probleem. Ik denk dat we wat krachten gaan bundelen en het gesprek aan gaan met ome Jan. :(

Ik vind het trouwens niet zo netjes dat we daar nog steeds niet van op de hoogte zijn gesteld. Hij weet dat we vorig jaar ook op de paddock sliepen dus dat gaan we dit jaar ook gewoon weer doen. Ze verdienen ook al aan ons vanwege een pitbox die we willen huren, dus de koek is op.

Yeah! We are gonna kick some asssssssss.......!@@!"! B|
 
Die € 290 dat was het verhaal wat er lag van het circuit, of het ook doorgaat ?? Ook Jan van Gorp vond dat een beetje straf geloof ik.
 
Okay wie is die instructeur die is wezen klikken bij ome jan?

Voor de duidelijkheid: Ik vertouw erop dat Jan van Gorp alles naar eer en geweten regelt, mijn kritiek was dan ook niet op Jan gericht, alswel op het circuit. Daar Jan vanuit de organisatie het contactpersoon met het circuit is moge duidelijk zijn.

Ik kreeg namelijk van Jan een mailtje waaruit het idee werd gesuggereerd dat wij Jan hier voor aankijken, maar zoals al duidelijk werd gemaakt komt het circuit hier ineens mee.

Ik hoop dat hier de lucht mee is geklaard, toch instructeur? O-)

:}
 
Ik kijk hem er zeker niet op aan (voor het geval iemend dat wellicht dacht ?), hij heeft z'n best gedaan en wat er nu ligt komt niet bij hem vandaan maar van het circuit. Keurig een mailtje gehad van hem met de melding dat het verstandig is om de dagen voor de cursus elders te overnachten i.v.m. de kosten. Geen probleem, al geregeld. Morgen vertrekken......
 
Hmm in mijn laatste berichgeving kreeg ik van Ja te horen dat het waarschijnlijk op een paaar euro pp uitkomt. Tis te overzien. Lekker misschien toch gewoon op de paddock.
 
ik was ook op die voorlichting en het was wel weinig qua info zeker voor het transport maar das allemaal goed gekomen.
ik heb er wel zin in.
ik was van plan te slapen op paddock maar heb ook al even gemaild met de camping over een evt. plaats maar met hoe veel zijn we nu al voor de paddock?
ik ben alleen das 1
wie volgt?

groeten seerd
 
Ik vrees dat ik lui ga zijn en in een hotel ga zitten.

p.s. Ik had volgens mij net als veel anderen een e-mail van Jan van Gorp ontvangen of was dat nadat het hier op MF bekend is geworden? We gaan voor de lol en ik zie geen reden om Jan aan te spreken op iets dat niet in zijn vermogen ligt om te wijzigen. Dit is het circuit / de gemeente dus...

Op de aanhanger heb ik nog wel 1 plek vrij.
 
ik was ook op die voorlichting en het was wel weinig qua info zeker voor het transport maar das allemaal goed gekomen.
ik heb er wel zin in.
ik was van plan te slapen op paddock maar heb ook al even gemaild met de camping over een evt. plaats maar met hoe veel zijn we nu al voor de paddock?
ik ben alleen das 1
wie volgt?

groeten seerd

Wij zijn ongeveer met ons 6en op de padddock e we hebben er zin in!!! :]
Smokey is net geweest, ben nieuwsgierig hoe het hem is bevallen.
 
wat houd dat in de race acedemy?
Kan je leren racen :P

Onder begeleiding van zeer bekwame instructeurs (met maximaal 3 personen)3 dagen (intensief)rondrijden op het circuit van Ales, Frankrijk. Verder wordt er veel gefilmd door een geweldige rijder(Bach) en krijg je wat theorie over banden, zithouding, afstelling van je vering, etc.

(En nee ik wordt nog steeds niet door jan betaald om dit te doen... :+ )
 
shiiiiiit.....

dat was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!

Verslag met foto's en film volgt z.s.m.
 
shiiiiiit.....

dat was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!

Verslag met foto's en film volgt z.s.m.

Mooi om dit te lezen, bel je mij komende week nog ff ben erg benieuwd na je ervaringen. p.s. ik heb die doos + handleiding van die gps nog hier liggen.

p.s. als je mijn tel.nr. niet meer hebt staat ook op dé bandenman website
 
Waar blijven al die verhalen O-)

p.s. zijn er nog meer mensen die met een aanhanger gaan rijden, wanneer vertrekken jullie (kunnen we misschien met een aantal rijden) p.s. wel 120km/u in frankrijk.
 
Ik ga op zondag weg met aanhanger. Denk overigens niet dat ik het in 1x ga rijden (1204 km van Amsterdam). Halverwege pakken we (Kea en ik) wel een hotelletje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan