Hey iedereen!
ik ben bezig met een project: RACE PROJECT
ik rijdt nu met een NGK (R) BPR7ES bougie en een mengverhouding van 1/50 met motorex crosspower mengolie.
Mits ik nu op de baan ga rijden en het dus meer een kwestie wordt van het gas heel de tijd open te houden en zelfs op de motor te "remmen" Neem ik aan dat ik een koudere bougie moet steken en naar een andere mengverhouding moet gaan (1/35?). En dan waarschijnlijk nog een grotere hoofdsproeier voor genoeg smering als hij voluit gaat en een grotere neutraalsproeier om hem zoveelmogelijk te smeren als hij toeren maakt met de gasschuif dicht (bij het "remmen" op de motor)
In mijn versnellingsbak gebruik ik nu 10W30 olie van motorex. moet ik daar iets aan veranderen?
Heeft er iemand ervaring met racen met een tweetakt cross/enduro blok die me hierbij wat kan helpen?
bedankt!
(edit
P.s. : probeer eindeloze RUZIES te vermijden a.u.b.
ik ben bezig met een project: RACE PROJECT
ik rijdt nu met een NGK (R) BPR7ES bougie en een mengverhouding van 1/50 met motorex crosspower mengolie.
Mits ik nu op de baan ga rijden en het dus meer een kwestie wordt van het gas heel de tijd open te houden en zelfs op de motor te "remmen" Neem ik aan dat ik een koudere bougie moet steken en naar een andere mengverhouding moet gaan (1/35?). En dan waarschijnlijk nog een grotere hoofdsproeier voor genoeg smering als hij voluit gaat en een grotere neutraalsproeier om hem zoveelmogelijk te smeren als hij toeren maakt met de gasschuif dicht (bij het "remmen" op de motor)
In mijn versnellingsbak gebruik ik nu 10W30 olie van motorex. moet ik daar iets aan veranderen?
Heeft er iemand ervaring met racen met een tweetakt cross/enduro blok die me hierbij wat kan helpen?
bedankt!
(edit
P.s. : probeer eindeloze RUZIES te vermijden a.u.b.
Laatst bewerkt: